Ismenos galenskaper
Re: Ismenos galenskaper
Sent ute fast måste också berömma basningen, utöver den grymmga saken på den givetvis =)
Är så levande och talande
Överväger starkt att skicka min dkok-armé till dig för vidare bearbetning haha :D
Är så levande och talande
Överväger starkt att skicka min dkok-armé till dig för vidare bearbetning haha :D
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
Fantastisk bas, ser verkligen ut som geggig snösörja!
-
naturalselect
sjukt väl gjort! OCh som alla andra har sagt, snön e helt perfa! Det fick du till jätte bra!
Tack, tack o tack!
Kul att ni gillart.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kul att ni gillart.
Instämmer med samtliga ovan - helt sjukt bra!
-
Elevatorlake
Vet du om en oljewash med lacknafta ger en lika hård yta som en enamel wash eller om det finns en enamel wash som har samma färg som en burnt umber oljewash?
Jag vill åt den hårda ytan som en enamel wash bildar som ytterligare skydd på en modell jag redan börjat måla, bara varnish kommer inte bli hårt nog.
Jag provade ak interactives olika streaking grime men tycker de är rätt mycket ljusare än vad burnt umber brukar vara.
Jag vill åt den hårda ytan som en enamel wash bildar som ytterligare skydd på en modell jag redan börjat måla, bara varnish kommer inte bli hårt nog.
Jag provade ak interactives olika streaking grime men tycker de är rätt mycket ljusare än vad burnt umber brukar vara.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Nej, jag tror inte oljefärg blir så värst mycket mer hållbar tyvärr. AK dark mud kanske? Alternativt mixa dark mud (brunare än umber) med AK track wash (rödare än umber)Elevatorlake skrev:Vet du om en oljewash med lacknafta ger en lika hård yta som en enamel wash eller om det finns en enamel wash som har samma färg som en burnt umber oljewash?
-
Elevatorlake
Tack för tipsen, ska prova de.Ismeno skrev:Nej, jag tror inte oljefärg blir så värst mycket mer hållbar tyvärr. AK dark mud kanske? Alternativt mixa dark mud (brunare än umber) med AK track wash (rödare än umber)
Har du använt track wash någon gång? Jag fick hem min i veckan men har inte provat den än. Tänkte köra panzer aces track primer, track wash och sedan panzer aces rostwasher. Får se hur det blir
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
-
naturalselect
Elevatorlake skrev:Tack för tipsen, ska prova de.Ismeno skrev:Nej, jag tror inte oljefärg blir så värst mycket mer hållbar tyvärr. AK dark mud kanske? Alternativt mixa dark mud (brunare än umber) med AK track wash (rödare än umber)
Har du använt track wash någon gång? Jag fick hem min i veckan men har inte provat den än. Tänkte köra panzer aces track primer, track wash och sedan panzer aces rostwasher. Får se hur det blir
Track wash e sjukt najs. Jag använder det på alltin som är metall nästan på något sätt som ett filter! Väldigt annorlunda än vad jag trodde den skulle va men jag tycker den är lite som en mildare agrax earthshade fasr ändå inte. Svårt att förklara men du kanske förstår vad jag menar sen!
Håller med. Track wash är otroligt användbar. Lera, larvband, rost, den funkar fint som grund till allt.