Captains Corner
Re: 4000p Tyranids
Jag vill se en Carnifex som mumsat i sig en Sp*rströja...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ska försöka!Lottomannen skrev:Jag vill se en termagaunt på mittfältet
Jag vill inte riskera hans hälsa med att mata honom med sånt skräp.Serpent skrev:Jag vill se en Carnifex som mumsat i sig en Sp*rströja...
Resespecial: Tyranider i London
Mission Accomplished!
Min Carnifex står nu i displayskåpet på GW OXford Street till på tisdag när jag måste plocka hem honom!

I övrigt så åker min Termagant med mig runt om i stan och är med på en hel del bilder, får se om jag hinner lägga upp i morgon.
Jag vill att Termaganten ska peta Shawcross i ögonen! Make it happen!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ta en bild när Wenger håller i Termaganten!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
japp. alla vet vi att arsenal är förklädda nids.daskad skrev:Ta en bild när Wenger håller i Termaganten!
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
- bolterochkniv
Arsenestealer Cult
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Serpent skrev:Jag vill att Termaganten ska peta Shawcross i ögonen! Make it happen!
Så Wenger ska hålla i Timmy the Termagant och peta Shawcross i ögat med honom?daskad skrev:Ta en bild när Wenger håller i Termaganten!
Kan bli klurigt att få till!
Hotellet skryter med fri Wi-Fi men har en uppkoppling från stenåldern, bara i lobbyn. Ungefär som att skriva att TV finns på hotellet, och sen sätta en 15" tjock-TV nere i lobbyn. Tar en sabla tid bara att komma online.
Imorgon blir det nya upptäckter, det här är kul!
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 20 gånger.
Underbara bilder
Du borde sätta honom ovanpå en Beefeater och se hur de reagerar
Du borde sätta honom ovanpå en Beefeater och se hur de reagerar
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!