Speedfreek goes Dark eldar

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Seregon

Re: Speedfreek goes Dark eldar

Inlägg av Seregon »

Riktigt läckert! :wub:
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

jockelinde
Kontakt:

Inlägg av jockelinde »

Tidigare har jag tyckt att det här har varit ett sjuk coolt byggprojekt, men när jag sett bilder på enstaka målade figurer har jag varit djupt skeptisk till dom pastelliga färgerna. Nu såhär när man kan se armén tillsammans är det dock klart att färgvalen är helt rätt.
*thumbs up*

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Grattis till att ha meckat ihop ännu en otroligt snygg, fantasifull och originell armé!

Om du händelsevis råkar känna dig som den stoltaste figurmålaren i Sverige just nu så är det precis som det skall vara.

När du kommer hem från ETC får du se till att även armélistan blir originell, -det gör du va? ;)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Tack!

@Gonka
Som fan att jag gör...

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

Är bra sugen på att göra mig en egen Harlequinarmé men det är svårt när någon redan gjort det, och bättre :evil:

teknistmajjan

Inlägg av teknistmajjan »

Helt tagen av den här armén faktiskt. Du behöver knappast mer beröm men det är svårt att låta bli. Nästan så det du tar i blir till guld va? :)

Men allvarligt. Det är vansinnigt snyggt gjort. Väldigt annorlunda och en fröjd för ögat. Jag hoppas du tittar upp på Fanatic så man kanske har en chans att få spela mot dig och se figurerna nära.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Det ser riktigt bra ut. Dock skulle jag gärna vilja ha lite "riktiga" bilder på enheterna när du kommer hem från ETC.

Blauholtz

Inlägg av Blauholtz »

Du har allt för mycket fritid, skaffa barn.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

dom ser så glada ut för att vara onda.
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
MrCheeze

Inlägg av MrCheeze »

Fin Cirkus Pär! :D
Blauholtz skrev:Du har allt för mycket fritid, skaffa barn.
+1
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Skriv svar