Måla färdigt Combat Squad och HQ.Arioch skrev:Nått vi behöver göra innan träffen?
Jag ska limma och måla fler tunnor...
Skriva lite objektiv/missions
Gå på bolaget
Måla färdigt Combat Squad och HQ.Arioch skrev:Nått vi behöver göra innan träffen?
Det har varit olika men oftast spelar vi tills ett visst objektiv är uppnått, tills alla spelare lämnat planen (för det får man när vi spelar) eller i vissa fall 7 rundor. Det har varierat beroende på om vi spelat vanliga matcher eller i vår kampanj.eldrak skrev:Ungefär hur många rundor brukar ni köra? Jag tittade i reglerna och de säger att man kör lika länge som en vanlig match, tycker det verkar lite kort.
Det var just det jag menade. Att ha något att sitta och pyssla med tillsammans över en pilsner medan man väntar på en ledig spelplan. Om vi blir många alltså...Arioch skrev:ingen stress nu! lugnt å trevlig. jag tycker inte vi ska lattja med vårt elite choice denna gång! bygga å måla sure men inget spel.
Doh, vet du hur långt jag har till närmsta butik eller?Röde skrev:@ Kampanjdeltagarna. Ska vi göra så att alla ska ha införskaffat sitt elite choice också?
Hörrudu! Efter den expeditionen sitter jag själv under bergen - myyyy prrrecioussssss...Arioch skrev:Internet+post funkar väl i Orsa med...annars rekommenderar jagatt du skickar din far på en expedition...