Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Stiligt. Är det titaninredning?
Tackar!
Ohman: Reavern var riktigt bra, var bara 1 bit som var lite skev, men det löstes med varmt vatten. Det ska lätt införskaffas en chaos-variant med!
Max S: Japp, det stämmer.
Ohman: Reavern var riktigt bra, var bara 1 bit som var lite skev, men det löstes med varmt vatten. Det ska lätt införskaffas en chaos-variant med!
Max S: Japp, det stämmer.
Jag har alltid tänkt mig att servitorsen som är fastsladdade i systemet varit halvt medvetslösa kollin som bara kopplats in för sin hjärnas skull utan att fatta vad som händer.
Ditt blod på handleden berättar en helt annan story, fantastisk läcker detalj på något som nästan ingen kommer att se när den är färdig!
Sådana detaljer som dyker upp när jag tittar lite extra gör mig alldeles varm och lycklig inombords av att se, inspirerande och väldigt snyggt!
Ditt blod på handleden berättar en helt annan story, fantastisk läcker detalj på något som nästan ingen kommer att se när den är färdig!
Sådana detaljer som dyker upp när jag tittar lite extra gör mig alldeles varm och lycklig inombords av att se, inspirerande och väldigt snyggt!
Jag tänkte att såren runt slangarna inte läker riktigt när de rör sig, eftersom det inte finns några riktiga anslutningar utan slangarna är bara inkörda genom skinnet. Då borde det rinna lite blod ibland. 
Wunderbar!! Allt är toksnyggt, men den ovala skärmen i cockpit är extra++!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
+1Ismeno skrev:Wunderbar!! Allt är toksnyggt, men den ovala skärmen i cockpit är extra++!!
+2Ismeno skrev:Wunderbar!! Allt är toksnyggt, men den ovala skärmen i cockpit är extra++!!
+3Ismeno skrev:Wunderbar!! Allt är toksnyggt, men den ovala skärmen i cockpit är extra++!!
+4
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!