Zone Mortalis "A Tale..."
Re: Zone Mortalis "A Tale..."
Oh! Det där hade man kunnat göra ett riktigt coolt scenario av. En grupp Chaos marines som försöker ta sig fram och skjuta sönder planen innan de hinner lyfta och IG som försvarar plan, tankbilar och vapen.
Blue_Ork: Riktigt snygg lösning på ditt påtvingade färgschema! (Missade att du lagt upp...)
Röde: Kommer bilder på hangargolv till dina fåglar! (Ska bara ta en sista sväng på bräda - hyffsat ihopläkt.)
Röde: Kommer bilder på hangargolv till dina fåglar! (Ska bara ta en sista sväng på bräda - hyffsat ihopläkt.)
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Så när är nästa spelträff? Som jag får vara med på 
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Tack, kul att ni gillar färgerna!
Röde: Ska bli kul att se din raven. Tänkte bygga en själv någon gång....
Bulgrim: Coolt, hangar kan ju bli hur coolt som helst!
Röde: Ska bli kul att se din raven. Tänkte bygga en själv någon gång....
Bulgrim: Coolt, hangar kan ju bli hur coolt som helst!
De två kommande helgerna är jag upptagen men sen kan jag... När kan vi ses hos Erik?Arioch skrev:Så när är nästa spelträff? Som jag får vara med på
Jag gillar min familj och så, men jag åker gärna upp till Erik en helg...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det går inte fort men framåt... Har monterat och grundat 2 Razorbacks, grundat Stormraven och Stormtalon samt Storm till utanför zonen listan. Så fort jag har alla bitz ska jag också bygga Dread nr 2 och en alternativ Master of the Forge samt Contemptor Pattern Dreaden. Jagar fortfarande 2x Baal för att bygga Destructors av.
Börjar vara sugen på att åka iväg och lira turnering. Det enda som tar ner suget lite är alla allies-armélistor.
Börjar vara sugen på att åka iväg och lira turnering. Det enda som tar ner suget lite är alla allies-armélistor.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Får ta och ses och lira både Zon och vanligt snart alltså 
Själv har jag fastnat lite i mina chaos, men det är mest det här med att pyssla ihop de små figurerna.
Ska ställa fram målnignsbordet i veckan och måla lite marines, och grunda mina knights
Själv har jag fastnat lite i mina chaos, men det är mest det här med att pyssla ihop de små figurerna.
Ska ställa fram målnignsbordet i veckan och måla lite marines, och grunda mina knights
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
NICE!
Riktigt fint!