Eldar Alaitoc
Re: Eldar Alaitoc
skitsnyggt som vanligt. gillar verkligen hur kanontornsblixten fortsätter på vanliga skrovet.
en liten grej bara, jag tycker mig se lite greenstuff på bild 7672 och bild 7672b från magnetiseringen.
en liten grej bara, jag tycker mig se lite greenstuff på bild 7672 och bild 7672b från magnetiseringen.
Ja' än't bittä'!
jag såg faktiskt det jag med på de bilderna. Har inte sett det tidigare...Halvar skrev:skitsnyggt som vanligt. gillar verkligen hur kanontornsblixten fortsätter på vanliga skrovet.
Och det skall naturligtvis åtgärdas snarast!!
men tack, kul att du gillade dem.
länge sen nu....
målar på lite skorpioner, försökte få samma stil eller "känsla" som i mina DA. Lyckades jag? orkar ni inte kolla äldre bilder så ser man en i bakgrunden.
målar på lite skorpioner, försökte få samma stil eller "känsla" som i mina DA. Lyckades jag? orkar ni inte kolla äldre bilder så ser man en i bakgrunden.
- speedfreek
Supersnyggt!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
det blev svart, dark angel, snot green, scorpion green och till slut gult på extrema kanter/hörn. Tack för hjälpen!speedfreek skrev:Ja!
Och vilken färg blev det?
@serpent: tack!
jag älskar att du bräner färgerna när du målar. du får en väldigt skön känsla till dina saker +1
becon är ganska roligt.
förstår inte riktigt vad du menar men tackar för berömmet.muffin skrev:jag älskar att du bräner färgerna när du målar. du får en väldigt skön känsla till dina saker +1