Ismenos galenskaper
- stormshaft
Re: Ismenos galenskaper
Magnifikt.
Vet inte om du hunnit se Rogue One än, men alldeles precis i början under de första minuterna ser man en droid som ser rätt sliten ut. Tänkte direkt på dina superfina grejor. Du har satt ett fint spår!
Vet inte om du hunnit se Rogue One än, men alldeles precis i början under de första minuterna ser man en droid som ser rätt sliten ut. Tänkte direkt på dina superfina grejor. Du har satt ett fint spår!
Tack! Ja, ljusa färger är svårare men det blir ju mer effektfullt om man får till det. Andra axeln blir rosa/gråblå.Elevatorlake skrev:Grym chipping!
Färgschemat ser spännande ut också, vitt och gult tillåter ju mycket rolig vädring
Ismenos galenskaper
Tack, tack!stormshaft skrev:Magnifikt.
Inte hunnit på bio ännu, får nog bli efter nyåret. Just nu på resande fot i Bohuslän för att hälsa på tjocka släkten, så inget byggande. Hinner med att teckna lite mellan julmaten iaf.

- stormshaft
De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Vi har precis börjat läsa boken och han uppskattar den verkligen.
Är det en fräck och osmaklig fråga ber jag om ursäkt direkt!
Tack!stormshaft skrev:De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Man får absolut fråga! Dock måste jag säga nej tyvärr. Att teckna är något jag pysslar med bara för att koppla av, inget mer än så.
- stormshaft
Fullt förståeligt, det kändes dumt att fråga men du får ta det som en komplimang.Ismeno skrev:Tack!stormshaft skrev:De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Man får absolut fråga! Dock måste jag säga nej tyvärr. Att teckna är något jag pysslar med bara för att koppla av, inget mer än så.
-
Elevatorlake
Fantastiska axelskydd!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets