Ismenos galenskaper

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
stormshaft
Inlägg: 491
Blev medlem: 25 nov 2011, 23:11
Ort: Malmö

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av stormshaft »

Magnifikt.

Vet inte om du hunnit se Rogue One än, men alldeles precis i början under de första minuterna ser man en droid som ser rätt sliten ut. Tänkte direkt på dina superfina grejor. Du har satt ett fint spår!

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

Elevatorlake skrev:Grym chipping!

Färgschemat ser spännande ut också, vitt och gult tillåter ju mycket rolig vädring :)
Tack! Ja, ljusa färger är svårare men det blir ju mer effektfullt om man får till det. Andra axeln blir rosa/gråblå.

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

stormshaft skrev:Magnifikt.

Vet inte om du hunnit se Rogue One än, men alldeles precis i början under de första minuterna ser man en droid som ser rätt sliten ut. Tänkte direkt på dina superfina grejor. Du har satt ett fint spår!
Tack, tack!
Inte hunnit på bio ännu, får nog bli efter nyåret. Just nu på resande fot i Bohuslän för att hälsa på tjocka släkten, så inget byggande. Hinner med att teckna lite mellan julmaten iaf.

Bild
Bild

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Röde »

:wub:
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
stormshaft
Inlägg: 491
Blev medlem: 25 nov 2011, 23:11
Ort: Malmö

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av stormshaft »

De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Vi har precis börjat läsa boken och han uppskattar den verkligen.

Är det en fräck och osmaklig fråga ber jag om ursäkt direkt!

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

stormshaft skrev:De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Vi har precis börjat läsa boken och han uppskattar den verkligen.

Är det en fräck och osmaklig fråga ber jag om ursäkt direkt!
Tack!
Man får absolut fråga! Dock måste jag säga nej tyvärr. Att teckna är något jag pysslar med bara för att koppla av, inget mer än så. :)

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

Röde skrev::wub:
Tack!
Har fått smuts och rost på axlarna. Små mängder rostpigment och ett lager mattlack. Dekaler från bitzlådan.
Bild
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Röde »

Tjusigt värre.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
stormshaft
Inlägg: 491
Blev medlem: 25 nov 2011, 23:11
Ort: Malmö

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av stormshaft »

Ismeno skrev:
stormshaft skrev:De är verkligen supersnygga. Om man skulle fråga dig ifall du för en penning skulle kunna teckna något Hobbit/drak-aktigt till den äldsta sonen?
Vi har precis börjat läsa boken och han uppskattar den verkligen.

Är det en fräck och osmaklig fråga ber jag om ursäkt direkt!
Tack!
Man får absolut fråga! Dock måste jag säga nej tyvärr. Att teckna är något jag pysslar med bara för att koppla av, inget mer än så. :)
Fullt förståeligt, det kändes dumt att fråga men du får ta det som en komplimang. :)

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Elevatorlake »

Fantastiska axelskydd!
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Skriv svar