Eldar Alaitoc

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
MITTZ

Re: Eldar Alaitoc

Inlägg av MITTZ »

Henke skrev:Sjukt snyggt! :wub:
tack! :oops:
hur går det med dina alver? Färdig än?

Truant

Inlägg av Truant »

Grymt snyggt och effektfullt!

men...mindre blixt och mer naturligt ljus! :D

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Truant skrev:Grymt snyggt och effektfullt!

men...mindre blixt och mer naturligt ljus! :D
hehe, WIP-bild jö!
eftersom jag inte är hemma de ljusa timmarna på dygnet så har jag svårt att ta sjyssta bilder i dagsljus. Ska försöka i helgen. Men för att vara tagen med mobilkameran så tycker jag att det blev ok.

Henke

Inlägg av Henke »

MITTZ skrev:
Jadå, en hel del målade... vann best painted på Warpstorm. Dock inte ens i närheten av dina men väl funktionell målning.

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Henke skrev:
MITTZ skrev:
Jadå, en hel del målade... vann best painted på Warpstorm. Dock inte ens i närheten av dina men väl funktionell målning.
Grattis! De är väldigt fina!
Jag önskar kanske så här i efterhand att jag valt ett lite mer tidseffektiv målningssätt. :)

Användarvisningsbild
Jörgen

Inlägg av Jörgen »

Väldigt snyggt.

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

MITTZ skrev:Jag önskar kanske så här i efterhand att jag valt ett lite mer tidseffektiv målningssätt. :)
Vi som inte behöver spendera tiden utan bara kan se det färdiga resultatet på turneringar och forumet är glada att du inte gjorde det. ;)

Riktigt snyggt!

BoBo

Inlägg av BoBo »

Dessa är riktigt fina och precis som Mortarian hintar till så kommer folk ihåg fina arméer inte hur mycket tid eller pengar någon lagt ner på dem! Mer bilder tack :)
/Peder

MITTZ

Inlägg av MITTZ »

Nu var det länge sen jag hade nåt särskilt sug att måla. Har till o me glömt bort att posta bilderna på det jag målade upp inför vinterslaget. (där jag faktiskt vann min första best paimted! Hurra för mig! Kände vissa likheter med den här killen vid hemkomsten o kanske någon dag efter. http://egges40k.wordpress.com/2012/04/1 ... n-gothcon/ )
Jag tänkte i min misär att jag skulle prova ett av min sambos tips för att komma ut tristess. Jag skulle shoppa mig glad! Sagt o gjort, så köpte jag in ett större parti wraithguarda o håller som bäst på att strippa gammal färg, när det slår mig. Hur faen ska jag måla de här figurerna????
Någon som följt (det lilla som finns) eller någon som orkar gå igenom den här bloggen och vet ungefär vad som skulle tänkas passa in kanske har någon bra idé?
Pris i form av flytande kolsyrat bröd vid nästa partaj i samband med nån turnering utlovas till den som kommer framdd nåt vettigt.

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Med en conceal warlock borde man kunna få något "stealth" kraftfält eller dylikt. Inte camo utan mer energi/stealth. Hur det rent praktiskt ska se ut vette sjutton men lite tankar iaf ;)

Skriv svar