Captains Corner
Re: Captains Corner
Skönt ryck ikväll med att bygga ihop Garrm, min sista Killteam member.
Jag har haft svårt att hitta motivation till att fixa till modeller på sista tiden men idag fanns den där!
WIP - Garrm
Jag ville få posen till att se ut som om han faktiskt siktar och inte bara höftskjuter som Warriors annars oftast gör.

Jag har haft svårt att hitta motivation till att fixa till modeller på sista tiden men idag fanns den där!
WIP - Garrm
Jag ville få posen till att se ut som om han faktiskt siktar och inte bara höftskjuter som Warriors annars oftast gör.

-
katzenjammer
Helschysst pose! Älskar ditt killteam alltså, de blir riktigt bra allihop.
Flesh is a design fault
va han/hon/den/det sa.katzenjammer skrev:Helschysst pose! Älskar ditt killteam alltså, de blir riktigt bra allihop.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Det Fran sa!L3go skrev:va han/hon/den/det sa.katzenjammer skrev:Helschysst pose! Älskar ditt killteam alltså, de blir riktigt bra allihop.

Fran Katzenjammer. Black Books. En serie som måste ses...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
katzenjammer
Älskar black books och hade gift mig med fran utan att tveka!
Flesh is a design fault
Det där ballade ur lite tror jag, men mestadels tack!

Tack till Garrm som utöver att göra klart Killteamet även tog mig över 5100p Tyranider.
Bara skitmånga gubbar kvar till 6000p, men snart så!

Tack till Garrm som utöver att göra klart Killteamet även tog mig över 5100p Tyranider.
Bara skitmånga gubbar kvar till 6000p, men snart så!
- Lottomannen
\o/
Btw Kapten så har min sambo haft ovanan att gå och bli gravid, och det är nedkomst planerad i början på september. Så Summerfight i Kinna lär inte bli av för min del.
Har du och de muntra männen från ön planer på att besöka något annat i sommar? Hade varit kul att rulla lite mer tärning. Har en liten känsla av att det inte blir några utflykter för min del sen på ett tag
Btw Kapten så har min sambo haft ovanan att gå och bli gravid, och det är nedkomst planerad i början på september. Så Summerfight i Kinna lär inte bli av för min del.
Har du och de muntra männen från ön planer på att besöka något annat i sommar? Hade varit kul att rulla lite mer tärning. Har en liten känsla av att det inte blir några utflykter för min del sen på ett tag
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Grattis!
Låter som om du ändå kan vara med på Gamers Weekend i vinter!
Nej vi lämnar inte ön så mycket på sommaren. Antingen så jobbar vi inom service och turism, och då är det högsäsong, eller så jobbar vi med annat och har semester, och varför lämna Gotland då?
Det är ju ett stort äventyr att planera in turnering för oss, även ekonomiskt, då vi behöver fler resdagar och övernattningar än de flesta andra.
Jag vet inte om det blir Summerfight för oss, det beror på de exakta datumen.
Krockar det med Medeltidsveckan så är det ingen av oss som åker på det.
Låter som om du ändå kan vara med på Gamers Weekend i vinter!
Nej vi lämnar inte ön så mycket på sommaren. Antingen så jobbar vi inom service och turism, och då är det högsäsong, eller så jobbar vi med annat och har semester, och varför lämna Gotland då?
Det är ju ett stort äventyr att planera in turnering för oss, även ekonomiskt, då vi behöver fler resdagar och övernattningar än de flesta andra.
Jag vet inte om det blir Summerfight för oss, det beror på de exakta datumen.
Krockar det med Medeltidsveckan så är det ingen av oss som åker på det.