Halvar skrev:ser riktigt bra ut, framförallt det vita. halvhuvarna var kanske inte det finaste men lite eget så jag gillar det.
Jo, jag höll mig iaf från att ha halvhuvar på flygplanet.. fick höra att inte ens DE är så våghalsiga
Röde skrev:Ser bra ut även om det osar lite väl mycket Batman om bilarna för min smak.
Det är bara positivt tycker jag. Hellre Batman än Robin så att säga. Batman looken kanske försvinner om det händer något på de stora blå fälten.
egge skrev:Markeringen på raiderns frontdel var galet snygg. Saknar det lite på de andra fordonen.
Och väldigt enkel. Det är ju redan upphöjningar, så lite ice blue, blackline runt om saken för att "städa" upp lite och sedan vitt högst upp på kanterna. Jag har gjort gallren innuti båtarna på lite liknande sätt, men jag håller med om att det hade varit kul om det hade funnits fler sådana upphöjningar på modellen.
speedfreek skrev:Kanske göra såhär på seglen?
Njae.. prickiga segel känns inte så relevanta i mitt färgschema.. hör liksom inte ihop med batman-80-tals-synth looken som jag tydligen håller på med. Men det var en bra teknik.