Elevatorlake skrev:Leffegnu skrev:Isf har ni för mkt prylar herr Elevatorlake =)
Eller kanske en inte skulle säga något då en själv precis lyckats haha :D
När en började rota i lådan hade en ingen direkt tanke på vad som skapas skulles, tänkte bitzen får leda en fast i botten hittade 10!st troops at ease. Helt glömt bort en hade köpt dem / den squaden också. De bara låg där så snällt och väntade på husse <3 :D
Limmat, tvättat och snart klar med green stuff så blir det grundning imorgon på alla 30 troops en tejpat ihop sista tiden :>
Jag förstår inte alls vad du menar häromdagen hittade jag två razorbacks och en whirlwind i kartong som jag hade glömt bort att jag hade. Kom väl till pass när jag började snickra på mitt battle company :)
Mer dödskorpar till publiken, mer! :)
hahaaha =)
Skönt en inte är ensam i sitt virrande :)
Er upptäckt är förvisso en aning större (och roligare) än ens egen i den lilla lådan :D
Här får ni lite mer dödskorpar då (=
Inser bilden en tog var minst sagt kass (motljus, suddig o ja, allt sådant där) fast tror ni "anar konturerna" =)
Har badats och gjovtvättats sista dagarna :p
Har under något års tid köpt mig mig en ryttare där o någon ryttare där för billigare peng än FW (snål småläning som en är) :p
Fick tag på fem via Tradera för ett halvårsen eller så för typ 400sek bara =)
"Tror" inte säljaren riktigt visste vad det var, vilket en tackar för :o
Iaf, 15st ska det vara allt som allt :D
Commisarien däremot erkänner en är kina-grejs. Den verkar vara oop och de som dyker upp på ebay o likande ibland skenar så i pris :/