Lonestars 40K
Re: Lonestars 40K
Ja det ser riktigt bra ut. En titan är ett maraton lopp utan dess like. Kör på.
-
Den kommer ju osa heresy och illvilja! Älskar den där power fisten.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Håller på att måla alla förgyllda kanter, det är ju några stycken...
Axelskyddet till höger att fått sina skuggor och highlights och vänta på lite mer vädring.
Axelskyddet till höger att fått sina skuggor och highlights och vänta på lite mer vädring.
Whoa, väldigt snyggt!
-
Kör du en grå metall som grund när du ska köra guld på kanterna eller var "förgyllda" bildligt talat?
Ser i vilket fall som helst grymt ut och jag är som vanligt väldigt imponerad över din fart.
Ser i vilket fall som helst grymt ut och jag är som vanligt väldigt imponerad över din fart.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Tack!
Nä det blir "silvriga" kanter efter skulltakers färger. Den stora stjärnan runt ögat på ryggen/toppen kommer bli mer gyllen/kopparfärgad och då blir det en brun grund innan metallfärgen.
Nä det blir "silvriga" kanter efter skulltakers färger. Den stora stjärnan runt ögat på ryggen/toppen kommer bli mer gyllen/kopparfärgad och då blir det en brun grund innan metallfärgen.
Håller på att skugga och highlighta kanter och har även börjat bygga upp ögat, som än så länge blev rätt bra tycker jag. Några lager till så går det hela vägen till vitt.
Så jävla snyggt! Ögat poppar som fan. Vad ska du göra med "tänderna"?