Not the average Tau army....

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Not the average Tau army....

Inlägg av Ismeno »

Gustav skrev:Verkligen fulsnygga, med medioker målning hade det sett rätt blä ut men nu är det asball.

Har nog aldrig sett så fin weathering. Gillar verkligen inte weathering på marines (möjligen på death guard) men här passar det sjukt bra och förhöjer verkligen intrycket.
Tack!
Jag gillar det fulsnygga, så skönt med modeller som inte tokförsöker se så hårda och elaka ut som möjligt. Jag jämför dem ofta och gärna med de första Beekie-Marines som kom några år senare och som har lite samma designkänsla imho.
Kul att du gillar vädringen. Jag bygger en del historiska modeller och ska man lyckas på tävlingar där är "rätt" vädring ett absolut måste. Kul med sci-fi som omväxling för då kan kan göra lite som man vill!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Not the average Tau army....

Inlägg av Ismeno »

Sonen har tjatat ett bra tag och ta mig tusan om jag inte blitt lite sugen själv på att börja lira lite 40K igen. Har funderat hit och dit på vad jag ska spela. Hade varit kul med en ny armé men varken tid/ork/cash finnes till det, så jag kickar liv i den här idén istället. Här är en Lunadiver som varit klar ett tag, blir en perfekt Tau Flyer ju!
Bild

Och den här rackarn kanske kan bli en tung walker-suit-grej? Ska skaffa nya regelboken och klura lite.
Bild
Fridens


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skriv svar