Jacobis Neon Knights

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Jacobi
Inlägg: 95
Blev medlem: 07 mar 2014, 09:03
Ort: Vallentuna

Re: Jacobis Neon Knights

Inlägg av Jacobi »

En produktiv vecka avslutades med att få ihop en svullen stinkdrönare med två rostiga pestspottare.

Bild
Bild

Om jag nu bara kan få lika mycket gjort varje vecka under resten av året så kanske man skymta toppen av plastberget till nyårsafton...

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Jacobis Neon Knights

Inlägg av Nurgle »

Om bara om inte fanns :) Plastens pliktiga bojor väger tungt. Men snyggt blir det!

Användarvisningsbild
Jacobi
Inlägg: 95
Blev medlem: 07 mar 2014, 09:03
Ort: Vallentuna

Re: Jacobis Neon Knights

Inlägg av Jacobi »

Tackar! Och så länge man får nånting gjort så är det väl ok att man lastar på mer saker på berget?

Nya sötnosen till tank, Plagueburst Crawler, inköptes förra helgen och kör ut från fabriken idag:

Bild
Bild
Bild
Optad för så mycket långdistans som möjligt.

Och bjuder på en liten storleksjämförelse:
Bild

Pestbombkrälaren är snäppet större än en rhino, men ser ganska pluttig ut jämfört med en land raider. Med toughness 8, 12 wounds, 3+ save och fnp/dr 5+ så är den snuskigt tuff att ta kål på för bara 150-ish poäng!

Användarvisningsbild
Jacobi
Inlägg: 95
Blev medlem: 07 mar 2014, 09:03
Ort: Vallentuna

Re: Jacobis Neon Knights

Inlägg av Jacobi »

Var ett tag sedan något färdigställdes för diskoänglarna, men senaste månaden har två herrar målats upp för att joina festen.

Först ut är en Ravenwing Talonmaster, en snabb och skjutglad prick:
Bild

Och idag blev jag även klar med professor Balthasar, som jag tänkt får agera stand-in för Azrael på turnering:
Bild
Bild

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Jacobis Neon Knights

Inlägg av Flygmaskin »

Jacobi har ballaste DA-temat i Sverige!
Människomat, till exempel spannmål.

Skriv svar