Kan man spela en ren Mark of Khorne lista både fluffigt och effektivt. Tips på både taktik, units som passar in, och allt annat ni kan komma på.
Har tänkt mig 750 pts till att börja med så man får en känsla för det hela och det är inte alldeles för mkt att måla heller. Behöver en ganska allround lista då jag kommer ha fullt upp bara med att få klart dessa. Skulle detta bli en bra början?
Chaos Lord (mok, power axe, juggernaut) - tänker cool modell, kul centerpiece och känns väldigt effektiv för rätt lite poäng.
125
8 Berzerkers (melta bombs, combi-flamer) + Rhino - för att kunna elda horder innan assault och ha chans mot walkers
177 + 35
8 Berzerkers (melta bombs, combi-flamer) + Rhino
177 + 35
3 Bikers (MoK, 2 x meltaguns) - eskort till lorden, ha något som kan slå ut armour iaf, konverteringsidé har jag med
99
648 totalt. Vad kan jag tänkas behöva mer? Jag kommer troligen inte orka måla och bygga flera bikes, inte 5 till iaf.. En Obliterator är ju alltid bra och mångsidig men känns inte så khorne
Som sagt skriv allt ni tycker eller kommer på. jag hoppas komma igång med det här snart och börja blogga om det och visa mina alster i den här tråden.