Krieg 2nd armoured regiment (Third Armageddon War) i vardand

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Krieg 2nd armoured regiment (Third Armageddon War) i var

Inlägg av Röde »

Heja! Kul att du skriver och lägger upp lite bilder. Ett tag trodde jag att det bara är RUNE och kaptenen som hänger här numera...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Krieg 2nd armoured regiment (Third Armageddon War) i var

Inlägg av RUNE »

Ah! Stridsvagnar... Det får en gammal pansarslusks hjärta att slå dubbelslag. :wub:
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

axxassin
Inlägg: 9
Blev medlem: 30 sep 2015, 22:03

Re: Krieg 2nd armoured regiment (Third Armageddon War) i var

Inlägg av axxassin »

Ja det är något visst med stridsvagnar även för mig fast jag härstammar fån hästlösa kavalleriet och inte pansarregementena.

Min förhoppning är att ha tid till lite skrivande här framöver. Vi får hoppas att vi igår ytterligare skribenter här utöver de kämpar du nämnde Röde.


Bild
Jag gjorde faktist ett test för mitt camouflagemönster 12 juli förra året på en centaur.

Jag hade lite problem med kontrollen över min airbrush när jag försökte måla de tinna ljusa linjerna som avgränsar de större fälten. Så jag har lite att fundera över.

Ska de linjerna målas med airbrush eller fins det något annat bra sätt att få till dem?

Eller bor jag helt enkelt skaffa mig en riktig luftspruta med bättre kontroll?

Skriv svar