Ooan goes turneringsspel

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Serpent »

Härligt! :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Mortarion »

Och en löjtnant. En i power armour med jump pack vore antagligen bättre regelmässigt, men jag kände för att bygga den här.

Bild
Bild

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Röde »

Tjusigt!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av RUNE »

Snygg! Bonuspoäng på masken. Ser bra ut.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Mortarion »

Tackar!

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Mortarion »

Lite Eliminators klara. Coola modelller.

Bild
Bild
Bild
Bild
Jag målade camo cloaksen som på mina scouter (till både Storm Falcons och Flesh Tearers), alltså att de anpassar sig efter marken och ändrar textur. Fast tidigare har jag gjort det som att de är på väg att förändras. Nu ville jag texta att de var nästan klara med anpassningen. Jag tycker att det blev rätt coolt.

Bild
Och en liten storleksjämförelse med en sniperscout. Stora killar de där Eliminatorerna...

Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av RUNE »

Grymt snygga! Tycker du lyckats bra att få fram kamouflaget utan att tappa några detaljer. Men jösses vilka biffiga grabbar! Härligt!
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Mortarion »

Tack!

Det har blivit en del målande i påsk eftersom jag inte åkte till GothCon, så jag blev klar med tre Infiltrators.

Bild
Mitt "vanliga" kompani har nästan slut på nummer så jag bestämde mig för att börja på ett nytt. Med reviderade Codex Astartes kan man iofs potentiellt ha upp till 20 squads per kompani, men med ett nytt kompani kan jag måla lite nya HQ:n också. Det ser lite ovant ut med blått istället för rött, men jag tror att det kommer att bli bra.

Bild
Bild
Bild

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Serpent »

Mycket snyggt!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Mortarion
Inlägg: 2760
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: Ooan goes turneringsspel

Inlägg av Mortarion »

Tack!

Skriv svar