Ismenos galenskaper

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

Bild

Klang och jubel!
tack som fan elevator, du räddade farbror: :wub:

Elevatorlake
Inlägg: 2793
Blev medlem: 13 jul 2014, 12:17
Ort: Umeå

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Elevatorlake »

Det är vi som är glada som får fortsätta njuta av skönheterna :)
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

holyalex
Inlägg: 140
Blev medlem: 16 aug 2016, 21:14
Ort: borås

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av holyalex »

har suttit och googlat runt lite på dessa kow yokoyama modeller som du nämnde några dagar tidigare. även sett att du målar några av dem. jag har blivit helt förälskad i dessa robotar och undrar vart man kan köpa sig en eller två förutom på ebay dvs..

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

holyalex skrev:har suttit och googlat runt lite på dessa kow yokoyama modeller som du nämnde några dagar tidigare. även sett att du målar några av dem. jag har blivit helt förälskad i dessa robotar och undrar vart man kan köpa sig en eller två förutom på ebay dvs..
Hej!
Visst är det skön design på Ma.k grejorna! Tyvärr är de hopplösa att få tag i häromkring. Om de till äventyrs finns har de horribla priser. Jag köper nästan alltid från Hobbylink Japan. Snabb och billig frakt och trevliga priser. Tyvärr åker man ofta på tull dock.
https://hlj.com/search/go?w=Maschinen%20Krieger


Skickat från min iPhone med Tapatalk

holyalex
Inlägg: 140
Blev medlem: 16 aug 2016, 21:14
Ort: borås

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av holyalex »

Ismeno skrev:
holyalex skrev:har suttit och googlat runt lite på dessa kow yokoyama modeller som du nämnde några dagar tidigare. även sett att du målar några av dem. jag har blivit helt förälskad i dessa robotar och undrar vart man kan köpa sig en eller två förutom på ebay dvs..
Hej!
Visst är det skön design på Ma.k grejorna! Tyvärr är de hopplösa att få tag i häromkring. Om de till äventyrs finns har de horribla priser. Jag köper nästan alltid från Hobbylink Japan. Snabb och billig frakt och trevliga priser. Tyvärr åker man ofta på tull dock.
https://hlj.com/search/go?w=Maschinen%20Krieger


Skickat från min iPhone med Tapatalk
tusen tack! ja de är helt suveräna! lägger detta på bokmärke då jag lovat att inte köpa mer förens jag betat igenom allt som står orört i garderoberna.. men det kliar bra i fingrarna :D

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Kaptenen »

Vilken familjekänsla!
Målarbloggare stöttar och tar hand om varandra, en broder lämnas inte ensam när det går tungt! :wub:
Nu är du med igen!

Bild

Leffegnu
Inlägg: 562
Blev medlem: 22 feb 2015, 19:40
Ort: Växjö

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Leffegnu »

Yeah, robotarna får stanna hos husse :wub:
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?

Användarvisningsbild
Nurgle
Inlägg: 1971
Blev medlem: 11 okt 2014, 12:30
Ort: Saltsjö-Boo
Kontakt:

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Nurgle »

Bild

Happy Happy again :)

holyalex
Inlägg: 140
Blev medlem: 16 aug 2016, 21:14
Ort: borås

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av holyalex »

Beställde en ammoknight och en melusine igår kväll då grannarna hade söndagsfest som bråkade med min sömn, ser fram emot att få hem dem! Har du målat av dessa som du vill visa?

Användarvisningsbild
Ismeno
Inlägg: 2348
Blev medlem: 12 dec 2011, 10:13

Re: Ismenos galenskaper

Inlägg av Ismeno »

You guys!
Återigen, tack för uppåtpuffarna.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Skriv svar