Craftworld: Wii maan

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Wiman
Inlägg: 33
Blev medlem: 22 jan 2016, 21:16
Ort: Varberg

Re: Craftworld: Wii maan

Inlägg av Wiman »

Hej hej!

Har gått och dragit på mig en förkylning. Då ska man ta det lugnt har jag hört. Då passar det ju bra att lugnt och försiktigt sätta sig tillrätta vid målarbordet med en kopp te och kurera sig :)

Blev färdig med 6 stycken swooping hawks precis:
Bild

Nu ska jag fixa till en ny kopp med te, eller kaffe. Eller... varför inte en whisky och riktigt bränna bort förkylningen med (det är ju ändå fredag)
Ha det sålänge!

Användarvisningsbild
Grudge
Inlägg: 334
Blev medlem: 24 mar 2014, 11:41
Ort: Stockholm

Re: Craftworld: Wii maan

Inlägg av Grudge »

Låter som en god idé! Ska göra detsamma så snart barnen sover...

Snygga hawks! Gillar de orangea hjälmarna, oftast ser man dem bara i blå toner, så dina känns fräscha.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Craftworld: Wii maan

Inlägg av Röde »

Bra grejer...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Wiman
Inlägg: 33
Blev medlem: 22 jan 2016, 21:16
Ort: Varberg

Re: Craftworld: Wii maan

Inlägg av Wiman »

Grudge skrev:Låter som en god idé! Ska göra detsamma så snart barnen sover...

Snygga hawks! Gillar de orangea hjälmarna, oftast ser man dem bara i blå toner, så dina känns fräscha.
Tack! Jag visste faktiskt inte vilken färg jag skulle välja till hjälmarna. Men jag blev nöjd jag med. Ville ha någon färg som lyste upp modellen och tänkte att jag kör på samma som hjälmarna till mina shining spears, så matchar dom varandra.

Fick du nattat barnen och tagit dig en whisky? :)

Wiman
Inlägg: 33
Blev medlem: 22 jan 2016, 21:16
Ort: Varberg

Re: Craftworld: Wii maan

Inlägg av Wiman »

Röde skrev:Bra grejer...
Tack så mycket :)
Hittills har du bara skrivit positiva kommentarer. Vad skulle jag behöva göra, eller inte göra för att istället få kritik? (Inte för att jag söker det :P mest kul att få reda på) så vet jag vad jag ska hålla mig ifrån :)

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Craftworld: Wii maan

Inlägg av Röde »

Då får du nog gå bort dig ordentligt. Gillar den "rena" målarstilen och färgvalen.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar