Boggaloggablogg

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Boggaloggablogg

Inlägg av Boggalogg »

Trots att både rensa ogräs och klippa häcken stod på helgens program hann man med ett bonusnummer

Bild

I sann Salamanderanda för dagen klädd i grillmästardräkt. Hemsnickrad twin heavy flamer byggd av flamestorm cannon från en redeemer, och en liten heavy flamer under fisten.

Det börjar ordna sig igen!

Köpta (83) - Målade (63) = +20

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Boggaloggablogg

Inlägg av Boggalogg »

Så var man här igen. En lång och alldeles för varm sommar (min målarverkstad har sydläge i huset) är äntligen slut och behovet att måla är stort. Lusten att måla inte ens i närheten av lika stort, men med 6 timmar kvar till avfärd till årets Rauk and Rumble lyckas man prestera något.

Bild

2 av dessa ska med till ön långt bort i öst.

Tyvärr har jag lite tappat räkningen på vad som ramlat in sen sist, så jag gör en gissning, som jag hoppas inte är allt för långt ifrån sanningen. Och när jag ser siffrorna inser jag att det är 2 brutna nyårslöften i år. Jag kommer helt enkelt inte hinna måla fler modeller än jag köpt, och jag kommer heller inte börja röka. Optimisten säger att det fortfarande är mycket kvar av 2018, men realisten i mig ser att det är kört. Jag hoppas dock att jag med de här 3 stalkerna faktiskt inser att det inte är så farligt att måla lite då och då, och sätter mig lite varje dag och i alla fall snyggar till siffrorna lite.

Köpta (110-ish) - Målade (66) = +34 (ungefär)

Skriv svar