Space marine torsos/huvuden medmer

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Cozzan

Space marine torsos/huvuden medmer

Inlägg av Cozzan »

Hejhej har haft WH på is ett tag då jobbet varit riktigt stressigt men nu är jag igång igen och håller på att bygga en ny armé (Red templars) successor chapter till Imperial Fists.

Denna armé vill jag gå all out, guns blazing på och försöka göra den riktigt individuell och är därför på jakt efter lite fräna torsos/heads och div andra prylar som ser bra ut.
Dvs inte på jakt efter vanliga "bitz" dessa har jag mer än vad jag behöver. Utan sådant som robed/utsmyckade torsos/Shoulderpads, Huvuden med plumes eller annat osv!

Har du något du kan bli av med? Jag tar gärna emot goodwill men kan oxå betala för mig! Har även div sm/gk bitz liggandes om du vill ha något i utbyte!
Så Karma Cash eller bitz!

Kommer även starta en WIP tråd när jag har det mesta jag behöver och kan börja köra!

Användarvisningsbild
Lottomannen

Re: Space marine torsos/huvuden medmer

Inlägg av Lottomannen »

Kan tipsa dig om Puppetswar

http://puppetswar.eu/category.php?id_category=197

Man får hålla lite koll på vilka huvuden som är "guardsman" "spacemarine" samt "terminator" storlek, bara.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Cozzan

Re: Space marine torsos/huvuden medmer

Inlägg av Cozzan »

Har redan beställt lite, Men är ute efter det mer "äkta" SM bitzen som man känner igen. Och dom saknar mycket av det jag letar efter :/

Finns det någon som köpt den nya BA tacticals boxen och INTE använt "muskel" torson? Isåfall är jag väldigt intresserad utav just den :lol:

Skriv svar