Varghjälmarna till space wolves.
Moderator: Katarsis
Varghjälmarna till space wolves.
Hej!
Är på jakt efter hjälmarna som ser ut som varghuvuden som man får till Space wolves wolf pack.
Är det någon som sitter på några extra som ni mot förmodan inte vill ha så hör av er.
Är på jakt efter 6 stycken.
Är på jakt efter hjälmarna som ser ut som varghuvuden som man får till Space wolves wolf pack.
Är det någon som sitter på några extra som ni mot förmodan inte vill ha så hör av er.
Är på jakt efter 6 stycken.
Re: Varghjälmarna till space wolves.
Jag borde ha ett gäng (bloody hideous, enligt mig), ska rota i bitzlådorna under veckan.
Har du nåt kul att byta med?
Har du nåt kul att byta med?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Vilken tur jag har att du tycker så =)
Vad som är kul för mig är kanske inte kul för dig så du kanske är på jakt efter något särskilt som jag kanske kan bistå dig med.
Vad som är kul för mig är kanske inte kul för dig så du kanske är på jakt efter något särskilt som jag kanske kan bistå dig med.
Jag har 2st om Serpent inte kan rota fram tillräckligt många. Vill hemskt gärna ha ett par assaultmarine ben i utbyte men är öppen för förslag.
Vi kan ju avvakta lite och se vad Serpent har och om jag i så fall har ett behov av fler.
Tyvärr har jag inga lösa ben just nu. Handlade precis in ett par själv för att få ihop den sista av mina figurer.
Men kanske har något annat du har behov av?
Tyvärr har jag inga lösa ben just nu. Handlade precis in ett par själv för att få ihop den sista av mina figurer.
Men kanske har något annat du har behov av?
Jag har klippt loss två stycken som jag hade i lägenhetsboxen. På vinden finns det säkert fler, men dem kommer jag inte åt förrän på måndag kväll...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Har du lust att ta dig upp på vinden så är jag tacksam =) Jag har inte bråttom!
Hör av dig när du vet mer Serpent!
Hör av dig när du vet mer Serpent!
Ka-ching! Sju stycken varghjälmar lossplockade från sina sprues!
Vart ska de?
Vart ska de?
Fixat.
Tackar Serpent för hjälpen.
Tackar Serpent för hjälpen.