Hallå
Tänkte först lägga upp en annons om hela sprues minus lite lightning claws mm. men tänker att jag gör så här istället. Är det några bitz från Vanguards du är sugen på så har du chansen nu. Jag själv plockar åt mig beakhjälmar och klor samt ett och annat power sword... Har tre pkt.
Har ev. lovat bort lite sköldar och hammare också... Undersöker antal bara...
Här kan du kolla sprues...
https://www.games-workshop.com/en-SE/Va ... Squad-2015
SM Vanguard bitz säljes
Moderator: Katarsis
SM Vanguard bitz säljes
Senast redigerad av 1 Röde, redigerad totalt 3 gånger.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: SM Vanguard bitz säljes
Har dålig koll på vangaurd spruesen. Har de power mauls?
Hammare finns det gott om.
Jag har en "hjälmkross" från Deathwatch lådan...
Jag har en "hjälmkross" från Deathwatch lådan...
Har lovat bort tio sköldar. Så förutom klor, enstaka power sword och beakhjälmar så finns resten kvar. För dig som spelar bling bling marines typ Ultra, eller för dig som vill bygga ett fräsigt kill team för att få måla något annorlunda är det här ett bra tillfälle att få loss lite tuffa benpar eller shoulderpads...
Jag skulle gärna ta lite av de absolut blingigaste shouldersarna(de med stora örnar, jag spelar Ultra
), armar för lite mer dynamiska poser och eventuellt nåt benpar och en power sword sabel om det finns över. Borde kunna skaka fram en hel del i utbyte för marines men även Empire/WoC bitz för fantasy som kan användas till 40k om man vill ha lite mer unik look. För marines har jag extra upgrade parts för Blood Angels, Dark Angels och Space Wolves. Samt säkert nån Lightning Claw eller dylikt och en hel del rifles(bolters, plasma, combi etc). Vet inte hur mycket jag vill behålla själv men hela jävla chaptert ska ju inte ha combi vapen liksom. 
Pengar finns såklart alltid också.
Pengar finns såklart alltid också.
Ska se om jag hinner kolla på och klippa loss bitz i helgen. Jobbar riktigt mycket just nu så hobby har det inte varit tal om sen någon vecka tillbaka...
Har tyvärr redan bytt bort lite shoulderpads men lite finns kvar med örn på.
Ingen stress, jag har tillräckligt att göra med hobbyn med tre arméer som konstant påbyggs och knappt är målade. Vi rullar inte tummarna här.Röde skrev:Ska se om jag hinner kolla på och klippa loss bitz i helgen. Jobbar riktigt mycket just nu så hobby har det inte varit tal om sen någon vecka tillbaka...