[Köpes] delar till AM sentinels

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Foxen

[Köpes] delar till AM sentinels

Inlägg av Foxen »

Är på jakt efter cockpit-delarna för armored sentinels. Tror att de delarna blir över när man bygger scout sentinels. ^
Skulle behöva 2 uppsättningar.

Jag är även intresserad av 1 auto cannon och 2-3 multi lasers, också från sentinelkittet.

Kan även vara intresserad av en armored sentinel med lösa vapen om priset är rätt :)

http://imgur.com/a/E6k7i

Jarn

Re: [Köpes] delar till AM sentinels

Inlägg av Jarn »

Jag har en del delar över och är passande nog ute efter delar till scout sentinells. Har du möjligtvis de delar som behövs? Jag syftar på pilot och den öppna förarhyttdelen av stänger.

Jag har även 2-3 armored sentinells som jag kan sälja.

Foxen

Inlägg av Foxen »

Jarn skrev:Jag har en del delar över och är passande nog ute efter delar till scout sentinells. Har du möjligtvis de delar som behövs? Jag syftar på pilot och den öppna förarhyttdelen av stänger.

Jag har även 2-3 armored sentinells som jag kan sälja.

Synd att jag såg det här så sent! Jag har redan fått tag på delarna jag söker...

Jag har dock iaf 1 förmodligen 2 uppsättningar av det du behöver. Jag är inte hemma nu men tror jag har 2 uppsättningar "stänger" och 3 eller 4 piloter.

Jag vet lite mer efter kommande helg om jag är intresserad av dina sentinels.
Vad skulle du vilja ha för 3st? Har de magnetade vapen?

Foxen

Inlägg av Foxen »

Behöver multi lasers till sentinels 5st.

Jarn

Inlägg av Jarn »

Vapnen (lascannons) är inte magnetiserade tyvärr. Vad sägs om 400 kr för 3 (GW-priset är 750 kr). Jag ska kolla om jag har några multilasers också, men de kan jag bjuda på om du köper de andra.

Jag hade tänkt göra om en armoured sentinel till en scout, så köper du allihop är bitzen inte intressanta.

Ursäkta sent svar.

Edit: Bilder: http://imgur.com/a/70Gru

Skriv svar