Hallå
Jag vill byta till mig kvinnliga torsos från DE. Du får manliga i utbyte.
Kan också tänka mig att byta vapen när jag bestämt mig för bestyckning/beväpning på diverse enheter.
Bytes DE torsos
Moderator: Katarsis
Bytes DE torsos
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Re: Bytes DE torsos
Har en del kvinnliga Hellions över.
Troligen en del warriors också.
Vill helst ha hellions och wyches tillbaka, annars h+ warriors.
Troligen en del warriors också.
Vill helst ha hellions och wyches tillbaka, annars h+ warriors.
precis handlat till mig en 2-3000pts DE armé och har nog en hel del bits att byta med, har inte börjat limma något ännu så det skall nog finnas bits att bytas emellan om det finns intresse.
manliga torsos är av intresse för min del iaf, och någon splinter cannon till skulle vara bra.
manliga torsos är av intresse för min del iaf, och någon splinter cannon till skulle vara bra.
- speedfreek
Härligt Jony!
Alla ska spela DE nästa Fantasia!
Alla ska spela DE nästa Fantasia!
Haha lätt att alla ska! =)
Jag har precis börjat skrapa ihop lite grejer. Har lite manliga wychtorsos att byta bort till att börja med. Kan ju vara läge att byta skallar också.
Är det så att alla Wychsuite kroppar är kompatibla mellan boxarna och alla ghostplate likaså?
Funderar på att skaffa en ask Hellions, Scourges och Reavers och börja testa lite... Jag har dock ingen direkt brådska.
Är det så att alla Wychsuite kroppar är kompatibla mellan boxarna och alla ghostplate likaså?
Funderar på att skaffa en ask Hellions, Scourges och Reavers och börja testa lite... Jag har dock ingen direkt brådska.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Jag tycker att allt är kompatibelt med varandra.
Tror att det är "perfekt" kompabilitet, men eftersom jag bygger om det mesta är jag inte riktigt säker.
Reavers överkropp sitter ihop med bäckenet men alla andra har samma kulfog mellan torso och ben.
Hellions överkroppar är nog för biffiga för vissa rifle-armar, men funkar med andra.
Tror att det är "perfekt" kompabilitet, men eftersom jag bygger om det mesta är jag inte riktigt säker.
Reavers överkropp sitter ihop med bäckenet men alla andra har samma kulfog mellan torso och ben.
Hellions överkroppar är nog för biffiga för vissa rifle-armar, men funkar med andra.