Sökes Ultramarines bitz

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Jacke

Sökes Ultramarines bitz

Inlägg av Jacke »

Testar ett långskott.

Är det någon som sitter på lite Ultramarine specifika bitz? exempelvis rhinodörrar, axelplåtar, dekorationer med mera.

Jag har lite lite blandade bitz eller pengar att erbjuda i utbyte.

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Re: Sökes Ultramarines bitz

Inlägg av Katarsis »

Joakim sålde en del förut, vet inte om de finns kvar: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.ph ... %2A#p45273
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Ska rota.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Jacke

Inlägg av Jacke »

Röde skrev:Ska rota.
Låter bra :)
Katarsis skrev:Joakim sålde en del förut, vet inte om de finns kvar: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.ph ... %2A#p45273
Tack för tipset. Jag skickar honom ett PM och hör efter.

Doc Sniksnak

Inlägg av Doc Sniksnak »

Ska det vara målat, omålat? Är det hela gubbar (karaktärer) eller lite skräp/pynt.

Jag har i alla fall en massa Un som man får med droppods och kanske annat också. Ska rota igenom bitzboxen.

BLOODLETTERS

Inlägg av BLOODLETTERS »

Har lite Ultra bitz liggande, från command squad och dylikt. Får ta en koll så jag vet exakt.

Mvh Emil
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Jacke

Inlägg av Jacke »

Doc Sniksnak skrev:Ska det vara målat, omålat? Är det hela gubbar (karaktärer) eller lite skräp/pynt.

Jag har i alla fall en massa Un som man får med droppods och kanske annat också. Ska rota igenom bitzboxen.
Det är bara "skräpet" som jag är ute efter.

Drop pod symboler tror jag inte att jag behöver flera av, men jag hör av mig i så fall.
BLOODLETTERS skrev:Har lite Ultra bitz liggande, från command squad och dylikt. Får ta en koll så jag vet exakt.

Mvh Emil
Låter bra :)

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Jag har plockat ihop det lilla jag har. Jag skrapade ihop en del annat bös som jag associerar mer med Ultra Marines än mina egna Marines som jag skickar med också.

Skicka mig en adress...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar