Är i behov av nedanstående bitz, har massa Blood angel, space wolfs, vanliga marines bitz att byta med.
Ont om pengar så byte är det som gäller, så fråga gärna efter specifika bitz du söker.
10st Vanliga space marine kroppar, blandade (ej assault marine kroppar eller liknande, eller chapter specifika kroppar)
10st vanliga marine ryggsäckar
2st power axes
2st tactical squad power fist.
5st Meltaguns
5st plasmaguns
1st Rhinolucka den utan stormbolter fäste
1st Razorbacktorn
4st Forge world red scorpion honour guard kroppar
10st City of death golv plattor http://bitzbarn.com/oscommerce/catalog/ ... p?pID=2154
SÖKES MASSA BITZ! City of death bitz, Space marine bitz!
Moderator: Katarsis
SÖKES MASSA BITZ! City of death bitz, Space marine bitz!
Senast redigerad av 2 Jörgen, redigerad totalt 6 gång.
Re: SÖKES MASSA BITZ! City of death bitz, Space marine bitz!
Jag har tveklöst 10+ vanliga hjälmar och släta shoulder pads.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Jag lär ha en hel drös med sang guard vingar (bara vingarna dock).
Jag har ev. några backpacks som passar...Tist skrev:Jag lär ha en hel drös med sang guard vingar (bara vingarna dock).
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Vilken typ av sang guard hjälmar är det du söker förresten?
Spelar inte så stor roll, dock inte några med bara ansikten.
Är även intresserad av dina vingar, hur många har du?
Är även intresserad av dina vingar, hur många har du?
Så det ska vara sådana som ser ut som vanliga hjälmar fast med ...saker....på? Spikar och scrollworks och sånt?
Är mitt uppe i en flytt just nu så det är lite nedpackat men ge mig nån dag så kan jag säga en siffra, men det är nog uppåt en tio par som mest skulle jag tro då jag inte använt några vingar alls från mina boxar.
Är mitt uppe i en flytt just nu så det är lite nedpackat men ge mig nån dag så kan jag säga en siffra, men det är nog uppåt en tio par som mest skulle jag tro då jag inte använt några vingar alls från mina boxar.
1st Razorbacktorn. Check
2st Poweraxes. Check. Men det är en hel del SW Bling Bling på dem.
5st Plasmaguns Check. Är lite bling pling på dessa också, men betydligt lättare att ta bort så de blir neutrala. Antar att det är kittet till Razorbacktornet du behöver? Kan slänga med en HunterKiller missile om du behövet det också.
Jag är i desperat behov utav minst en missile launcher. Vad resterande del består utav spelar inte så stor roll.
*edit* Vilken Rhino lucka är det du pratar om? Den man kan sätta en gubbe i eller den som bara ligger platt på tanken?
2st Poweraxes. Check. Men det är en hel del SW Bling Bling på dem.
5st Plasmaguns Check. Är lite bling pling på dessa också, men betydligt lättare att ta bort så de blir neutrala. Antar att det är kittet till Razorbacktornet du behöver? Kan slänga med en HunterKiller missile om du behövet det också.
Jag är i desperat behov utav minst en missile launcher. Vad resterande del består utav spelar inte så stor roll.
*edit* Vilken Rhino lucka är det du pratar om? Den man kan sätta en gubbe i eller den som bara ligger platt på tanken?