Har:
16 bröstplåt #2 (önskas ryggen också?)
2 huvud #1
SM (DC, BT)/CSM bitz sökes
Moderator: Katarsis
Re: SM (DC, BT)/CSM bitz sökes
En bild säger mer än 1000 kaniner
Tar gärna emot det ovanstående inkl. ryggplåtar. Kan du ta med dem till BlomCon? Har då 20 Maximus pattern torsos du kan ta i utbyte. Behöver du fler är som sagt ytterligare 10 på väg.imp skrev:Har:
16 bröstplåt #2 (önskas ryggen också?)
2 huvud #1
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Jag hittade 12 och tar med dom till LinCon. Om du fortfarande är intresserad av knubbiga shoulderpads så hittade jag ett sånt också.
Jag kan ta de meltavapnen du räknade upp (om nån annan ville ha combivapen också så kan vi dela). Hade du några torson utan örn på hade det varit guld också. Funkar?
Jag kan ta de meltavapnen du räknade upp (om nån annan ville ha combivapen också så kan vi dela). Hade du några torson utan örn på hade det varit guld också. Funkar?
Tar gärna gärna emot ovannämnda.Jocke Rapp skrev:Jag hittade 12 och tar med dom till LinCon. Om du fortfarande är intresserad av knubbiga shoulderpads så hittade jag ett sånt också.
Jag hade 2 torsos med bara dödskalle på som jag tar med. Funkar det om vi delar så att du får mina 3 meltor + 1 combi melta och 2 Infernus pistols och den andra tjommen tar 2 combi meltor?
Vore guld. Funkar fredag för dig eller ska jag titta förbi under helgen?
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Det blir toppen, Roger. Vi spelar tors-fre så kom förbi fredag om det funkar för dig.
-
BLOODLETTERS
Hejsan hej!
BT hjälmar har jag 8st.
Behöver själv inga bitz utan försöker bli av med allt som ligger o skräpar efter färdiga projekt.
Är du i behov av hjälmarna efter andra kollat sina låder och kan tänka dig att betala en liten slant
så skicka ett PM till mig.
Mvh Emil
BT hjälmar har jag 8st.
Behöver själv inga bitz utan försöker bli av med allt som ligger o skräpar efter färdiga projekt.
Är du i behov av hjälmarna efter andra kollat sina låder och kan tänka dig att betala en liten slant
så skicka ett PM till mig.
Mvh Emil
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Nu börjar det likna något. Behöver fler hjälmar... Har mängder av marinehjälmar att byta med om du har någon "vanlig" variant du föredrar framför andra.