Stormbolters sökes

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
MrCheeze

Re: Stormbolters sökes

Inlägg av MrCheeze »

Har jobbat som en gnu sista tiden men nu är jag ledig!

en hög med stormbolters & släta DE huvuden är på g åt ditt håll ikväll eller imorgon förmiddag :)

/L
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

MrCheeze skrev:Har jobbat som en gnu sista tiden men nu är jag ledig!

en hög med stormbolters & släta DE huvuden är på g åt ditt håll ikväll eller imorgon förmiddag :)

/L
Najs.

Ni andra som erbjudit Storm Bolters mot ex. Missile Launchers får gärna specificera hur mycket av det ni listat ni tycker att boltrarna är värda. Själv tycker jag i dessa Long Fang spamtider att ex. Missile Launchers är hårdvaluta. Jag har Missile Launchers, Melta Guns och ev. någon Las Cannon eller Multi Melta att avvara. Det hänger som sagt på "växelkursen".
Senast redigerad av 1 Röde, redigerad totalt 4 gånger.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Men gör det via PM, så slipper ni marknadskrafterna...

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

speedfreek skrev:Men gör det via PM, så slipper ni marknadskrafterna...
Nej, nej... Här får andra gärna lägga sig i nu när de vet att jag sitter på Missile Launchers, Meltor och annat eftertraktat.

Mutt

Inlägg av Mutt »

En bidragande orsak till missile launcher spam är väl att missile launchern är så lätt att komma över? Vilken annan marinespelare använder missiles?

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Nja snarare att det är över mycket bättre för SW och även BA spelare att ha en hel del missiler än för många andra codexar. (Chaos och vanliga SM)

Mutt

Inlägg av Mutt »

LillePer skrev:Nja snarare att det är över mycket bättre för SW och även BA spelare att ha en hel del missiler än för många andra codexar. (Chaos och vanliga SM)
Jo, givetvis är det den riktiga anledningen, men att de är lätta att komma över hjälper nog till. Om det funnits ett liknande överflöd på thunderwolfs så hade man nog sett ännu fler thunderwolflistor till exempel.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Mutt skrev:En bidragande orsak till missile launcher spam är väl att missile launchern är så lätt att komma över?
Det kan vara "lättare" att få tag på än ex. Las Cannons men folk söker ju aktivt efter fler så nog är de eftertraktade alltid. Jag trodde i min enfald att den var eftertraktad för att den är prisvärd poängmässigt och all round spelmässigt. i synnerhet för SW.

Hur som helst har jag 4-5st att byta bort.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Ja just det. Det måste vara magasin som för en högerskytt sticker ut på vapnets högra sida från skytten sett.

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Fick 5st med posten idag. Stod inte avsändare på kuvertet. Skulle vara toppen om jag kunde få fatt i 15 till.

Skriv svar