Köpes 40mm runda baser

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Re: Köpes 40mm runda baser

Inlägg av Katarsis »

blom skrev:du får en hundring för dem om hela erat lag är klädda i : Sjorta, kavaj och röda byxor 8-)
Alltså, jag var ju ute på stan och letade röda byxor och precis när jag hade hittat ett par så fick jag veta att resten utav mitt lag antingen saknade röda byxor, var panka eller totalt saknade humor och inte tyckte att det var en bra idé med dresscode. Vi får se om jag lyckas övertyga dem. Blir inte riktigt samma sak om bara en person har den utstyrseln, då kanske någon tror att man tar det på allvar.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Blom

Inlägg av Blom »

Fan vad synd! Antog det var hela poängen med lagnamet en dresscode ;)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Där får man för att man teamar ihop med en massa tråkmånsar. När laget fick reda på vårt namn blev jag nerbrottad och sutten på tills jag (osanningenligt) tvingades att säga att deras förslag hade vart bättre: http://www.youtube.com/watch?v=ZIMoQHpvFQQ#t=01m00s
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Blom

Inlägg av Blom »

Det där vara bissart .. Då var ju ditt bättre.
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Skriv svar