Skiitari huvud sökes
Moderator: Katarsis
Skiitari huvud sökes
Huvudet som för tankarna till Sand People sökes. Bit 120 på spruen.
Bytes/köpes.
Bytes/köpes.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Skiitari huvud sökes
Har en.
Känns dock lite onödigt att skicka bara ett huvud.
Något mer du söker?
Känns dock lite onödigt att skicka bara ett huvud.
Något mer du söker?
Antar att du inte sitter på något spec vapen som blivit över, typ plasma caliver eller haywire bössan inkl. armar och backpack?
Kommer ha andra Skiitari och Cult bitz över om du söker något i utbyte.
Kommer ha andra Skiitari och Cult bitz över om du söker något i utbyte.
Plasman har jag en över, likaså alla pistolerna och närstridsvapnen som följer med i två vanliga boxar.
Har också alla delarna till en Ironstriider som blir över om man bygger en dragoon.
Jag har dessutom den bra uppsättningen med vapen till Sicarian Ruststalkers (Kniv+handen) och alla vapen, huvuden mm till Infiltrators.
Har en del bitz från Warhounds över också, bla. en komplett command throne och mechanicus skallar i lite större skala.
Bitz i utbyte är inte så intressant tyvärr då jag på order av chefen här hemma håller på att avveckla stora delar av bitzlådorna.
Har också alla delarna till en Ironstriider som blir över om man bygger en dragoon.
Jag har dessutom den bra uppsättningen med vapen till Sicarian Ruststalkers (Kniv+handen) och alla vapen, huvuden mm till Infiltrators.
Har en del bitz från Warhounds över också, bla. en komplett command throne och mechanicus skallar i lite större skala.
Bitz i utbyte är inte så intressant tyvärr då jag på order av chefen här hemma håller på att avveckla stora delar av bitzlådorna.
Vilka huvuden är det? Ranger eller Vanguard? För jag kommer nog ha 10st av varje att ge dig inom kort.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
@ Pkpkin. Vad vill du ha för skallen och plasman?
@ Flogger. Det är 1 specifik skalle utan kåpa eller hjälm. Bit 120 på spruen som sagt.
@ Flogger. Det är 1 specifik skalle utan kåpa eller hjälm. Bit 120 på spruen som sagt.
25 spänn (hittade ett huvud till) ink frakt? Är det rimligt?
Taget!Pipkin skrev:25 spänn (hittade ett huvud till) ink frakt? Är det rimligt?
Är det 1 huvud per skitariilåda Roger? I så fall bör jag ha 3 eller 4 såna. Osäker om jag använt något själv.
Något annat du behöver? Har bits från 4 lådor skitarii, 3 dunecrawlers, 3 dragoons och 4 lådor sicarians.
Något annat du behöver? Har bits från 4 lådor skitarii, 3 dunecrawlers, 3 dragoons och 4 lådor sicarians.
Det är 1 huvud/pkt. Just nu har jag svårt att se att jag skulle behöva något annat...Ancalagon skrev:Är det 1 huvud per skitariilåda Roger? I så fall bör jag ha 3 eller 4 såna. Osäker om jag använt något själv.