Diverse 30K bitz sökes
Moderator: Katarsis
Diverse 30K bitz sökes
Moj
Jag ska sätta igång med ett nytt projekt som du gärna får bidraga till i form av bitz. Har bitz i utbyte, swishade stålars eller ett gott ord hos gubben som håller räkningen.
Ur Calthlådan:
Bolt pistols
Chainsword med lämplig arm till
Kan även tänka mig hela omonterade modeller ur Calthlådan om priset känns rimligt. Framförallt Dreaden och vanliga marines. Gärna kompletta sprues.
Har 40K plasmor, missile launchers, multi melta och meltor mm. att byta mot.
Tack på förhand.
Jag ska sätta igång med ett nytt projekt som du gärna får bidraga till i form av bitz. Har bitz i utbyte, swishade stålars eller ett gott ord hos gubben som håller räkningen.
Ur Calthlådan:
Bolt pistols
Chainsword med lämplig arm till
Kan även tänka mig hela omonterade modeller ur Calthlådan om priset känns rimligt. Framförallt Dreaden och vanliga marines. Gärna kompletta sprues.
Har 40K plasmor, missile launchers, multi melta och meltor mm. att byta mot.
Tack på förhand.
Senast redigerad av 9 Röde, redigerad totalt 19 gång.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Elevatorlake
Re: Diverse bitz sökes
Söker du vanliga mk4-hjälmar från calth har jag ett gäng eftersom jag köpte upgrade packs till mina från fw. Messa hur många du vill ha och vart de ska skickas så lägger jag de på lådan.Röde skrev:Moj
Jag ska sätta igång med ett nytt projekt som du gärna får bidraga till i form av bitz. Har bitz i utbyte, swishade korvören eller ett gott ord hos gubben som håller räkningen.
Söker:
MKIV-hjälmar från Calthlådan. Par stycken räcker gott.
Pappersgrejer och Purity seals. Allsköns papperslappar att dekorera Word Bearers med.
Cataphracti-hjälm. 1 i plast vore sååå najs.
Warp Talon hjälm.
Böcker
Eviscerator/långsmalt chainsword
Chaos power weapons, gärna något som går åt huggar-hållet. Böjd klinga alltså...
Kan även tänka mig hela omonterade modeller ur Calthlådan om priset och tajmingen känns rätt.
Tack på förhand.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
- stormshaft
Jag har en del sådana här över från min Warhound, är det av intresse?

Har såna och reagerar dåligt på cyanakrylat, så superlimma resin är ingen höjdare för mig. Plast är det som gäller.
Jag har en del "vanliga" purity seals så lite udda stuff från ex WHFB steam tank och annat vore fräsigt. Annars är det Khataphracti-hjälm som är mest eftertraktad.
Jag har en del "vanliga" purity seals så lite udda stuff från ex WHFB steam tank och annat vore fräsigt. Annars är det Khataphracti-hjälm som är mest eftertraktad.
- stormshaft
Haha, min bitsbox är inte så välfylld som jag inbillar mig med andra ord.Röde skrev:Har såna och reagerar dåligt på cyanakrylat, så superlimma resin är ingen höjdare för mig. Plast är det som gäller.
Jag kan absolut skicka en cataphractus-hjälm, någon av dem som du är specifikt intresserad av? Jag hittade det här chaos-svärdet som kanske är av intresse. Förvisso inte böjt och huggvänligt men dekorativt.

Hjälmen vore awsome. Vilken som funkar nog. Ska ha den till karaktären i Calthlådan som är barhuvad.
- stormshaft
All right, skicka adress i pm så lägger jag den på lådan.Röde skrev:Hjälmen vore awsome. Vilken som funkar nog. Ska ha den till karaktären i Calthlådan som är barhuvad.
Det här går riktigt dåligt...
Edit i första posten igen.
Edit i första posten igen.