[Bytes] DA, BA, SW, GK bitz mot Ultra bitz

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Asphyxate

[Bytes] DA, BA, SW, GK bitz mot Ultra bitz

Inlägg av Asphyxate »

Byggde ett Deathwatch Kill team för länge sen(innan det släpptes Codex. Jag har därför en del bitz från upgrade packs till Blood Angels, Dark Angels och Space Wolves som jag skulle vilja byta mot något fint till Ultramarines. Vad som funkar egentligen som jag kan använda på något sätt men självklart helst shoulders mot shoulders.

Har även GK Termies bitz och Deathwatch huvuden i metall(samt bolters) jag är osäker på om jag kommer använda). Säkert massa SM bitz men då jag ska bygga en del vet jag inte vad som kommer gå åt ännu rakt av.

Vad jag vill ha är som sagt ultramarines grejer och även sternguard shoulders/bitz som är blingiga. Jag skulle även sälja min själ om någon sitter på kammen(en eller flera) man kan sätta på hjälmar som man får i sternguard paketet. MKVIII Power armor torsos med gorget är också intressant om någon inte tycker om att använda dessa. ;)

https://imgur.com/a/SfQbj
Bilder på GK, BA, DA och SW grejerna. (SW Grejerna är bokade)
Senast redigerad av 1 Asphyxate, redigerad totalt 20 gånger.

Elevatorlake

Re: [Bytes] DA, BA, SW, GK bitz mot Ultra bitz

Inlägg av Elevatorlake »

Jag ska kolla men jag tror jag har ett av varje huvud över från ultramarine upgrade packet från gw. Funkar någon av de huvudena så du slipper sälja din själ? :)

https://www.games-workshop.com/en-SE/Ul ... s-Upgrades
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Asphyxate

Inlägg av Asphyxate »

Elevatorlake skrev:Jag ska kolla men jag tror jag har ett av varje huvud över från ultramarine upgrade packet från gw. Funkar någon av de huvudena så du slipper sälja din själ? :)

https://www.games-workshop.com/en-SE/Ul ... s-Upgrades
Skulle gärna ta det med kammen som är målat rött(Jag brukar måla dem guld) på bilden! Den varianten är bättre än kammen från sternguard till och med! :) Du kan ju pma om du vill ha nåt av mitt i utbyte, kan sitta på annat kul också så pma lite med vad du vill ha. :) Det vanliga Ultrahjälmen vore också väldigt välkommen då man inte kan få nog av den(Eg ska varenda marine ha en men det blir en våt dröm med typ 100 upgrade packs!).

Elevatorlake

Inlägg av Elevatorlake »

Jag var helt säker på att jag hade två upgrade sprues hemma men hittar bara det ena just nu och där har jag tyvärr använt det huvudet du vill ha till min captain/chapter master redan. Du kan få de andra tre huvudena om du har för avsikt att använda de, bitz är till för att användas så jag vill inte att meningen är att de ska hamna i någon bitzlåda :) Jag kan även avvara torsot om du har användning för det, jag kommer nog aldrig ha det.

PMa din adress om det är intressant så skickar jag de.
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets

Skriv svar