Har andra bitz i utbyte och för större mängder kan jag betala en slant.
[Sökes] Combat Blades/Knivar/Gladius
Moderator: Katarsis
[Sökes] Combat Blades/Knivar/Gladius
Tjena, söker Combat blades/Knivar/Gladiussvärd till mina Ultramarines. Tanken är väl att alla ska ha en i princip så behöver en del. Finns b.la. till MK4 marinesen på deras sprue som passar. Annars finns det från Ultramarine Upgrade packs som är väldigt intressanta om någon inte har nytta för sina.
-
Iambroborn
Re: [Sökes] Combat Blades/Knivar/Gladius
Har en större mängd, tror jag iaf. Inkluderar det i vårat tidigare PM 
Vet inte hur många man får i varje calth låda till mk IV marines, men jag har iaf köpt 5 calth lådor 
Det vorde vara en per marine. Alltså 30 marines per låda 30x5=150 Combat blades! :OAncalagon skrev:Vet inte hur många man får i varje calth låda till mk IV marines, men jag har iaf köpt 5 calth lådor
Perfekt!Iambroborn skrev:Har en större mängd, tror jag iaf. Inkluderar det i vårat tidigare PM
Nåt sånt. Det är bara att PMa hur många du behöverAsphyxate skrev:Det vorde vara en per marine. Alltså 30 marines per låda 30x5=150 Combat blades! :OAncalagon skrev:Vet inte hur många man får i varje calth låda till mk IV marines, men jag har iaf köpt 5 calth lådor
- Lottomannen
Om du mot förmodan behöver fler så har jag ett gäng jag med.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Tack! Tror jag borde vara all set men hör av mig om det behövs ytterligare sen!Lottomannen skrev:Om du mot förmodan behöver fler så har jag ett gäng jag med.