[Sökes] Tzeentch Bitz

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
MrCheeze

[Sökes] Tzeentch Bitz

Inlägg av MrCheeze »

nu attans är det inte långt kvar tills jag kan påbörja mitt projekt med thousand sons dock behöver jag få tag i en del bitz fortfarande för att kunna påbörja det (är tjurskallig & vill inte bygga föräns jag har allt jag behöver) har sorterat bitzen efter vilken box det kommer ifrån!
Skicka PM om ni har några av dessa bitar! jag har CSM, BA & diffusa Marinebitz samt en hel del till Orks!

Chaos Space Marine Undivided

Chaos Space Marine Aspiring Champion Backpack
Bild
Antal: 1st

Chaos Space Marine Tzeentch Shoulder Pad
Bild
Antal: 4st

Chaos Space Marine Holsters x2
Bild
Antal: 10st par

Chaos Space Marine Icon Pole
Bild
Antal: 2st

Chaos Space Marine Spike A & B
BildBild
Antal: En Hög!

Chaos Space Marine Terminator Lord

Terminator Lord Bare Head A
Bild
Antal: 2st
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Användarvisningsbild
Serpent

Re: [Sökes] Tzeentch Bitz

Inlägg av Serpent »

Jag har backpack, ett gäng shoulder pads (måste kolla exakt antal, men du får alla jag har), samt ett Termiehuvud.

Jag är ute efter nya plasmakanonen (med rygga) i plast, eller bits från skelettlådan som ser ut som om hundar skulle vara sugna på dem (dvs ben).
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
MrCheeze

Re: [Sökes] Tzeentch Bitz

Inlägg av MrCheeze »

Bump! :(
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!

Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!

Currently Working On:
...

Skriv svar