Power Weapons

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Land_Raider

Power Weapons

Inlägg av Land_Raider »

Söker efter högerarmade powerweapons GK, SM eller Chaos spelar mindre roll. Det ska alltså vara sådana med hela armen och inte bara själva handen.

Bitz för nids ig sm dw finns i byte.
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Användarvisningsbild
speedfreek

Power Weapons

Inlägg av speedfreek »

Har GK-falchions, alltså enbart med hand. Funkar de?

Land_Raider

Re: Power Weapons

Inlägg av Land_Raider »

Tyvärr jag har redan en mängd sånna. I värsta fall får det bli dom iaf
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Hur många?

Kolla gärna http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... =68&t=5781 för att se vad jag vill byta med.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Land_Raider

Inlägg av Land_Raider »

Några sådana har jag inte tyvärr. Men köper gärna PW av dig om det inte finns något annat du behöver :) behöver 7 st. Hur många har du?

Användarvisningsbild
Röde

Inlägg av Röde »

Land_Raider skrev:Några sådana har jag inte tyvärr. Men köper gärna PW av dig om det inte finns något annat du behöver :) behöver 7 st. Hur många har du?
Ska räkna.

Kolla gärna med några av 40K polarna om de sitter på några av bitzen. Du vet, kompisars kompisar osv.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Land_Raider

Inlägg av Land_Raider »

Jo visst

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Har en yxa och ett svärd, bägge högerfattade.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Skriv svar