Söker efter högerarmade powerweapons GK, SM eller Chaos spelar mindre roll. Det ska alltså vara sådana med hela armen och inte bara själva handen.
Bitz för nids ig sm dw finns i byte.
Power Weapons
Moderator: Katarsis
-
Land_Raider
Power Weapons
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
- speedfreek
Power Weapons
Har GK-falchions, alltså enbart med hand. Funkar de?
-
Land_Raider
Re: Power Weapons
Tyvärr jag har redan en mängd sånna. I värsta fall får det bli dom iaf
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Hur många?
Kolla gärna http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... =68&t=5781 för att se vad jag vill byta med.
Kolla gärna http://www.svenska40k.se/forum/viewtopi ... =68&t=5781 för att se vad jag vill byta med.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Land_Raider
Några sådana har jag inte tyvärr. Men köper gärna PW av dig om det inte finns något annat du behöver
behöver 7 st. Hur många har du?
Ska räkna.Land_Raider skrev:Några sådana har jag inte tyvärr. Men köper gärna PW av dig om det inte finns något annat du behöverbehöver 7 st. Hur många har du?
Kolla gärna med några av 40K polarna om de sitter på några av bitzen. Du vet, kompisars kompisar osv.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Land_Raider
Jo visst
Har en yxa och ett svärd, bägge högerfattade.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...