Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
Moderator: whistler
Re: Warpstorm 3 - Helsingborg 7-8:e Maj
woho! utan jocke kan vem som helst vinna.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"
Tråkigt med så många återbud men det är sånt som händer, folk har möjligtvis ett annat liv ifrån figurerna ^^
Vill bara fråga som arrangör om det finns någon speciell anledning bakom återbuden (annat event etc etc)?
Vill bara fråga som arrangör om det finns någon speciell anledning bakom återbuden (annat event etc etc)?
- guildmaster
- Kontakt:
det är alltid ca 10-15% återbud på alla turneringar. Sen ligger turneringen två veckor efter gothcon vilket gör att vissa av oss som måste förhandla ihärdigt hemma för att få lov att åka misslyckas med detta 
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Ja, det krävdes ett LD-slag för att få åka, men efter GC var jag nere på 7 och slog för dåligt. Klassiskt rookie-misstag.Nefrums skrev:Sen ligger turneringen två veckor efter gothcon vilket gör att vissa av oss som måste förhandla ihärdigt hemma för att få lov att åka misslyckas med detta
-
Land_Raider
Du får in min lista idag. Ska bara skaffa mig en IG codex först 
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Jag bor helt enkelt för jävla långt bort...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Till nästa gång får du ta med några kompisar för att öka mob-storleken! (;Jocke Rapp skrev:Ja, det krävdes ett LD-slag för att få åka, men efter GC var jag nere på 7 och slog för dåligt. Klassiskt rookie-misstag.
"Tompkins thumbed another paint pellet into the gun and muttered business mantras to himself. Do Unto Others Before They Do Unto You. Kill or Be Killed. Either Shit or Get Out of the Kitchen. Survival of the Fittest. Make My Day."
Skogsmulle där...Serpent skrev:Jag bor helt enkelt för jävla långt bort...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.