Ranking i 8th?

Allting som rör rankingen
Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Ranking i 8th?

Inlägg av Röde »

Nu bryr ju inte jag mig om ETC-uttagningen alls, men för de som gör det kanske alternativet att skjuta på uttagningen till november funkar.

Upprätta en röstningstråd med de alternativ du angett ovan. Ser bra ut tycker jag.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Jony
Inlägg: 432
Blev medlem: 15 mar 2009, 23:11
Ort: Eskilstuna

Re: Ranking i 8th?

Inlägg av Jony »

Är det inte lite konstigt/orättvist att vilja rösta bort någons hårda arbete för att få bra ranking poäng? Speciellt nära inpå slut datumet. De top 15 hamnar rätt snabbt på minoritet i denna röstning ni verkar vilja ha för resten av spelarna förstår jag om de skulle vilja nolla rankingen.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Ranking i 8th?

Inlägg av Röde »

Ha en turnering och gör upp om ETC-platserna eller ta ut laget nu och nolla sen. Jag vet inte ens hur intresset ser ut för att spela i laget... Antar att det tilltalar vissa medan andra, som jag, inte bryr sig överhuvudtaget. Vill inte sabba någons hårda arbete med siktet inställt på ETC... Jag funkar inte riktigt på det sättet. Tanken slog mig inte ens att man kan tänka så. Bra med perspektivåkningar ibland. Tack.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Ranking i 8th?

Inlägg av Flogger »

Med tanke på hur mycket komp och restriktioner vi har i detta spelet så är Ranking till ETC ganska banalt från början. Missvisande. Men ja, jag har tröttnat på ranking i ett spel som inte är gjort för att tävla i. Finns bättre spel om man vill tävla balanserat med sina skills som vapen. Så kommer nog låta bli att rösta i ek omröstning då det inte berör mig alls.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar