Rätt snot!Snot skrev:or more på tomb spyders (för konsekvens)
LBK-mallen
- theWatchman
Re: LBK-mallen
Tycker att Storm Ravens borde räknas som två fordon, iaf för BA. Man kan göra riktigt jobbiga arméer med Storm Ravens + Dreads + termosar (eller nåt) + razors utan att få nåt minus.
En bild säger mer än 1000 kaniner
@imp:
Det tycker inte jag.
Alla äggen i samma korg då kan det ju lika gärna bli att man går tvåa också suger det istället för att vara awesome.
Det tycker inte jag.
Alla äggen i samma korg då kan det ju lika gärna bli att man går tvåa också suger det istället för att vara awesome.
Jaha, jag tycker annars att två SR, 2 Dreads med talons, två scoring razors och en massa närstridstrupper blir en väldigt bra armé för att inte få nåt minus.
- theWatchman
Ja det är bra men är det det mest brutna i armén? Ännu värre skulle ju va att ha massa fler bilar + präst + Meffe...imp skrev:Jaha, jag tycker annars att två SR, 2 Dreads med talons, två scoring razors och en massa närstridstrupper blir en väldigt bra armé för att inte få nåt minus.
Vad är egentligen den tänkta BP-skalan för turneringsspel för mallen? LBK-iansk 4-skala, 'vanlig' 20-skala eller kanske till och med Snotsk 24-skala?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
- theWatchman
Mallen är nog bäst som en tröskelmall. Men ska man applicera den som +/- på varje match så var nog skalan tänkt att vara runt 10. Vill man ha mindre inverkan kan man ju köra skala 20, allt är upp till tuneringsarrangören att välja hur han/hon vill att mallen skall påverka just sin egen tunering.
Jo, men vad sägs om 1 AP*6/1750 fordon för BA, alla SM varianter måste ju inte ha samma 
- theWatchman
Ïngen dum idé. Ska fundera på de.imp skrev:Jo, men vad sägs om 1 AP*6/1750 fordon för BA, alla SM varianter måste ju inte ha samma
Smart idé!imp skrev:Jo, men vad sägs om 1 AP*6/1750 fordon för BA, alla SM varianter måste ju inte ha samma