jag "råkade" hitta en librarian (modell DV) och såg en rätt cool konverteringsmöjlighet, att byta svärdshand och ge honom en storm shield, vilket han ju inte kan ha i C:SM.
vad tycker folk om detta på en kaffe-o-kaka-helg?
1: jag kommer känna mig förvirrad. snälla, håll dig till wysiwyg.
2: så länge modellen ser ball ut är det lugnt för mig.
fråga om konvertering?
Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan
fråga om konvertering?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Re: fråga om konvertering?
Är du bara gryyyyyyyyyyyyyymt tydlig inför varje match gällande utrustning så är det GO! Från min sidaL3go skrev:jag "råkade" hitta en librarian (modell DV) och såg en rätt cool konverteringsmöjlighet, att byta svärdshand och ge honom en storm shield, vilket han ju inte kan ha i C:SM.
vad tycker folk om detta på en kaffe-o-kaka-helg?
1: jag kommer känna mig förvirrad. snälla, håll dig till wysiwyg.
2: så länge modellen ser ball ut är det lugnt för mig.
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
-
Nej, en storm shield är en storm shield. Har modellen en storm shield så ska den ha det även regelmässigt.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ska man inte till turneringen och spela kan man ju också låta bli att tycka
OT: Magneta den bara, smidigt och enkelt
OT: Magneta den bara, smidigt och enkelt
Tycka får man väl alltid göra...
På en mysturnering är det säkert ok så länge man är tydlig. På en turnering med tydligt krav på wysiwyg så är det såklart inte ok.
På en mysturnering är det säkert ok så länge man är tydlig. På en turnering med tydligt krav på wysiwyg så är det såklart inte ok.
Batteriet kan ju tagit slut...
Åt det hållet kan jag väl tycka att det är ok. Åt andra hållet hade det inte varit ok.
Åt det hållet kan jag väl tycka att det är ok. Åt andra hållet hade det inte varit ok.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Nej, precis. Jag kommer givetvis inte använda min konverterade trollis till ett sådant evenemang.LillePer skrev: På en turnering med tydligt krav på wysiwyg så är det såklart inte ok.
Enda anledningen till att jag ville konvertera gubben var att jag kompenserar för att jag målar som skit med balla byggen.
Skämt åsido, klurar på ett sätt att magneta så det blir snyggt.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Hade varit helt ok för min del, jag tycker det är så jäkla svårt ändå att se vad gubbarna har så jag frågar bara om det är någon wargear jag stressar över.