Nycon 2011
Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan
- speedfreek
Re: Nycon 2011
Någon som vet om detta kommer krocka med BSK?
BSK är fjärde till sjätte November: http://bsk.sverok.net/SilverStripe/startsidaspeedfreek skrev:Någon som vet om detta kommer krocka med BSK?
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Awesome !
När öppnar anmälningen ?
/Richard.
När öppnar anmälningen ?
/Richard.
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Jätteroligt initiativ! Jag och Klus kommer definitivt vilja vara med.
Verkligen skitkul att se så mycket intresse redan, sånt som gör det kul att arrangera turneringar.
Än sålänge så är det som det står. Men vi ska undersöka i att ha en reservspelare på plats som kan hoppa in. Återkommer med detta när mer saker blir spikat.Asplund skrev:Vad händer vid ojämnt antal spelare på plats?
Vi kommer inte spela wipe denna gången. Utan nu är det bara uppdrag och om man wipear sin motståndare fortsätter matchen de resterande rundor. (Även random game length) Kommer förklara detta i mission papperna senare.Röde skrev:Hur gör ni i Wipe/lösta objektiv-frågan?
Kommer lite längra fram. Har inget datum än. Men kommer gå ut med mer information när datum är helt spikat.Tirumbar skrev:Awesome !
När öppnar anmälningen ?
/Richard.
Sen till alla, kul att ni tycker det verka intresant och roliigt. Hoppas på att få se 40k:are över hela sverige i nyköping.
Mvh
Lennart
Jag och en 1d3 polare är nog sugna!
- theWatchman
Tänkte bara säga att upplägget verkar fantastiskt kul! Dock ligger det föreslagna datumet mitt i ett kluster av andra tuneringar, främst bsk. Vore nog vettigt att flytta fram en månad för att inte riskera att det blir tomt med spelare.