Boende Kinna

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Boende Kinna

Inlägg av daskad »

Finns det något ställe som ni kan rekommendera att bo på i närheten av GW?

Eller om någon annan hade tänkt bo på hotell/vandrarhem som har extra plats i en bil till att köra fram och tillbaka från boendet?
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Boende Kinna

Inlägg av LillePer »

Golv som alla andra? Eller du vill ha vandrarhem/dylikt?

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Boende Kinna

Inlägg av daskad »

Ja, jag gillar inte golv ^^
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Boende Kinna

Inlägg av LillePer »

Kungsbacka och Varberg ligger 40min därifrån. Kungsbacka har hotell/vandrarhem+/vandrarhem, Varberg har jag sämre koll på men har säkert ok boende. Kanske finns någonting i Kinna också ligger ju lite öster om horred där vi ska vara.

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Boende Kinna

Inlägg av daskad »

Ah juste Horred, inte Kinna. Nej men jag tänker mig i närområdet. Men det kanske inte finns ^^
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Otto_Serholt
Inlägg: 31
Blev medlem: 29 okt 2010, 08:25

Re: Boende Kinna

Inlägg av Otto_Serholt »

Finns B and B i Sundholmen och i Björketorp. Ca 5-10 minuter med bil.

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Boende Kinna

Inlägg av Hylander »

Sedan har Karl och hans syster Britta ett motell som de driver med sina två barn alldeles i jämte spellokalen. Sonen är en hejare på Banjo men lite tystlåten. Dotter tja hon tjänar lite extra slantar i omgivningarna så känner ni er rika och har en tia över så...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Trulsante
Inlägg: 1193
Blev medlem: 08 nov 2011, 11:27
Ort: Varberg

Re: Boende Kinna

Inlägg av Trulsante »

För 15spänn kan er kättjefyllda stund ackompanjeras av finstämd banjo alternativt covers (medelst banjo och tvättbräda givetvis) på Flamingokvintettens sköna låtar. En och annan E-type låt återfinns även på repertoaren för er synthare där ute!
Freedom is the right of all sentient beings
- Optimus Prime

Skriv svar