Kompmallen 6.5

Moderator: Kompmallsansvariga

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Kompmallen 6.2

Inlägg av Katarsis »

DHettNeck skrev:En vanlig LR är mycket bättre. Med en sådan har man valet att spela defensivt vilket man inte har med en crusader på samma sätt.
Så tycker jag med. Crusaidern och Redeemern är one-trick-ponys som man vet man vart man har dem medan Godhammern är bra på allt och kan hitta på saker.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011
Inlägg: 2219
Blev medlem: 07 maj 2009, 20:48

Re: Kompmallen 6.2

Inlägg av cadelin »

Det roliga är att i resten av värden verkar det vara redeemer som är da shit!

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Kompmallen 6.2

Inlägg av Röde »

cadelin skrev:Det roliga är att i resten av värden verkar det vara redeemer som är da shit!
:wub:
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Jocke Rapp
Site Admin
Inlägg: 3501
Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
Ort: Göteborg

Re: Kompmallen 6.2

Inlägg av Jocke Rapp »

När är det beräknat att en kompmall för Grey Knights ska släppas? Jag antar att den kommer finns i tid till LinCon, men kommer den även att finnas till tidigare turneringar?

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Kompmallen 6.4

Inlägg av theWatchman »

Nu är nya mallen släppt. Nytt är Grey knights samt ett förtydligande på Space wolf scouts och ett skrivfel på Imperial guard special weapon squad.

Per Pirat
Inlägg: 563
Blev medlem: 16 jan 2009, 11:10

Re: Kompmallen 6.4

Inlägg av Per Pirat »

Chaos Daemons släpar efter i mallen samtidigt som det dykt upp en armée som nu är ännu bättre på att just döda demoner *yay*
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.

Användarvisningsbild
Seregon
Inlägg: 1225
Blev medlem: 22 aug 2010, 19:39
Ort: Uppsala

Re: Kompmallen 6.4

Inlägg av Seregon »

Går det att släppa en snabbfix med den nya BA-dread-listan samt att återinföra snabblänkarna från innehållsförteckningen?
::: Peter Rönnmo ::: VIII Legion, XII Company; Pavor Nocturnus ::: Blog: Twelfth of Eight :::

Användarvisningsbild
theWatchman
Inlägg: 2559
Blev medlem: 10 jul 2009, 21:09

Re: Kompmallen 6.4

Inlägg av theWatchman »

Seregon skrev:Går det att släppa en snabbfix med den nya BA-dread-listan samt att återinföra snabblänkarna från innehållsförteckningen?
Vi koncentrerade oss på GK och typos, släpp med övriga ändringar dröjer till nästa mallsläpp. Angående snabblänkarna så försvann dom med att kompmallgruppens hacker försvann...

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Kompmallen 6.4

Inlägg av daskad »

Snabb fråga, varför ökade ni vad allt kompa i gks? min komp på min lista gick från 27 till 1. Tyckte att den var ganska balanserad innan. Bara undrar
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: Kompmallen 6.4

Inlägg av Mutt »

daskad skrev:Snabb fråga, varför ökade ni vad allt kompa i gks? min komp på min lista gick från 27 till 1. Tyckte att den var ganska balanserad innan. Bara undrar
Ofta brukar det vara så att han som spelar med en lista tycker den är mer ballanserad än vad motståndaren tycker.

Skriv svar