Bitz sida?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
muffin
Inlägg: 563
Blev medlem: 03 dec 2010, 23:06
Ort: Falun

Bitz sida?

Inlägg av muffin »

Jag undra om någon har nå bra tips på en bitz sida? Jag har varit inne på let the dice deci men dom har inte det jag söker efter just nu.
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Bitz sida?

Inlägg av Lottomannen »

Jag har handlat lite på www.bitsandkits.co.uk

Rätt rimlig frakt, men deras sortiment svänger lite. Ibland har de ingenting, sen plötsligt massor.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: Bitz sida?

Inlägg av L3go »

Använt www.bitzbox.co.uk en hel del. De har också bra priser men samma problem med lagerstatus.
Precis beställt en massa från "hoard o bits" ebay-store. Där verkar leveranstiden dock vara lite "your shit will come when it comes, ok?"
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
imp
Inlägg: 2997
Blev medlem: 10 okt 2008, 07:53
Ort: Salem

Re: Bitz sida?

Inlägg av imp »

L3go skrev:Använt http://www.bitzbox.co.uk en hel del. De har också bra priser men samma problem med lagerstatus.
Precis beställt en massa från "hoard o bits" ebay-store. Där verkar leveranstiden dock vara lite "your shit will come when it comes, ok?"
Tar jag nåt via hoard o bits så går jag via deras hemsida, brukar ta 1-2 veckor, blir nåt fel så ordnar de det (har hänt en gång av typ tio)
En bild säger mer än 1000 kaniner

Mutt
Inlägg: 1256
Blev medlem: 06 jul 2009, 22:53

Re: Bitz sida?

Inlägg av Mutt »

Jag handlade också av hoard o bitz fram tills en gång då mitt paket inte kom fram. Försökte kontakta dem men de bara gördröjde och till sist fick jag mina pengar tillbaka från paypal, men då blev jag bannad från dem.

Max S
Inlägg: 400
Blev medlem: 18 jun 2012, 21:21

Re: Bitz sida?

Inlägg av Max S »

Ebay uk använde jag senast.

Skriv svar