CAKE!!!!!!!

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
kelaino
Inlägg: 749
Blev medlem: 10 nov 2008, 09:44
Ort: Uppsala

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av kelaino »

Helcool :D
Arioch skrev:Nä baka är kul!
Grymme kaka! Du skulle bli miljonär på att sälja såna på konvent! Och dessutom tycker jag stenhårt du ska baka en Death Guard kaka! DEN vill jag se:)
Bara att baka och låta stå i rumstemperatur i ett par månader :lol:
Mathias Lamu
Uppsala - VSSU
-: I will never send infantry on a job better suited for orbital bombardment :-

Arioch
Inlägg: 656
Blev medlem: 13 jan 2010, 07:15

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av Arioch »

:wub:
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av Lottomannen »

Arioch skrev:Nä baka är kul!
Grymme kaka! Du skulle bli miljonär på att sälja såna på konvent! Och dessutom tycker jag stenhårt du ska baka en Death Guard kaka! DEN vill jag se:)
I agree! Är man så osäker i sin könsroll att man blir nervös av en kaka, så...:-)

Recept för en Death Guard kaka: Gör en jodgubbstårta. Ställ den i ett fuktigt rum i ett par dagar. Tadaaa!
EDIT: Blast, ninjad!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av Excessus »

Hade velat se en Alpha Legion kaka...men hur gör man en hemlig kaka som är bra på att gömma sig? :P
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av speedfreek »

...men inte äta av...

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av L3go »

Excessus skrev:Hade velat se en Alpha Legion kaka...men hur gör man en hemlig kaka som är bra på att gömma sig? :P
hur vet du att det där mjölkpaketet inte är en alpha legion kaka in disguise? :D
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
Excessus
Inlägg: 1550
Blev medlem: 10 apr 2011, 23:52

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av Excessus »

L3go skrev:
Excessus skrev:Hade velat se en Alpha Legion kaka...men hur gör man en hemlig kaka som är bra på att gömma sig? :P
hur vet du att det där mjölkpaketet inte är en alpha legion kaka in disguise? :D
Det är en ovetandes undercover kaka som inte fått sin "trigger" än... :)
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."

Fenris
Inlägg: 535
Blev medlem: 05 dec 2008, 16:10
Ort: Växjö

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av Fenris »

bluebird skrev:Hade jag haft mer tid så hade det blivit ett blått axelskydd, vit trim och märke med en grön lagerkrans :)
Nej, men att baka till någon annan är gay.
Jag känner endast 3 personer som bakar kakor/tårtor åt "polare", samtliga är homosexuella.
5000000000 legyek nem lehet baj, kakilt jó

bluebird
Inlägg: 103
Blev medlem: 22 jun 2009, 17:58

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av bluebird »

Ok då förstår jag ditt inlägg, fast han är lite av en livspartner... :P känt varandra halva livet, gått i samma klass, kollegor, har varit hans bestman (inte beastmen :P)

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: CAKE!!!!!!!

Inlägg av Röde »

Fenris skrev: Nej, men att baka till någon annan är gay.
Jag känner endast 3 personer som bakar kakor/tårtor åt "polare", samtliga är homosexuella.
Och problemet är?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Skriv svar