Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
En tredje Wulfen. Nu börjar squadsen bli klara. En kvar!
Lite mer att jobba på ser jag...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Mycket snygg. Ballt att du fortfarande jobbar på med 13:e.
Tackar.Anton skrev:Mycket snygg. Ballt att du fortfarande jobbar på med 13:e.
Hade varit intressant att spela 13:e nu, med bra bikers fast helt knasiga (och omechade) squads.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Kommit lite längre på min "Dreadknight". Fixat dit ett par spol-liknande saker på sidorna för att representera forcefield. Fixat en del kedjor hängande, och ett huvud på föraren. Har även en löstagbar personal teleporter på taket, syns dåligt på fotot.
Börjar gilla den här krabban mer och mer

"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Best ever 
- Jimmy Johansson
Får en känsla att man vill lägga fällben för den liknande Star Wars Episode VRasmus skrev:Kommit lite längre på min "Dreadknight". Fixat dit ett par spol-liknande saker på sidorna för att representera forcefield. Fixat en del kedjor hängande, och ett huvud på föraren. Har även en löstagbar personal teleporter på taket, syns dåligt på fotot.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
All difficult terrain måste ju vara dangerous terrain för den där bjässen. Sen känns det ju som att den tippar bara man rullar en tärning på bordet, om inte bottenplattan är av gjutjärn eller något. 
-
the godfather
VIJimmy Johansson skrev:Får en känsla att man vill lägga fällben för den liknande Star Wars Episode V
- Jimmy Johansson
Själv tänkte jag på på striden på Hoth med en AT-AT, inte AT-STthe godfather skrev:VIJimmy Johansson skrev:Får en känsla att man vill lägga fällben för den liknande Star Wars Episode V
Så jo, EP V är det.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Jag håller med föregående talare!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!