The Stress of Gothcon
Re: The Stress of Gothcon
sexigt värre, gillar huvudkonverteringarna på termosarna till vänster!
hur går det för fanny?
hur går det för fanny?
- speedfreek
Han har köpt en kamera.
Nu är det upp till bevis som gäller!
Nu är det upp till bevis som gäller!
-
Silversixx
Det är inte så budget att hoppa över en sak som kommer med i boxen...XecrNist skrev:haha cyclone missile launcher jo tjena en konverterad smoke launcher haha, budgettänk men det funkar ju så varför inte
@Simon:
Jag är värdelös och har inte fått till bilder för december tack vare icke-existerande kamera och en massa larviga helger som firas då. Förhoppningsvis så kan jag ta mig ner till föreningen på söndag och ta ett par pråliga foton tillsammans med Johans fuskbidrag...
Men en bild finns på den här månadens byggen:

Exterminator och cyclop.
Uppdatering:
Målat färdig Thunderer och cyclopen. Det som är kvar den här månaden är att måla min exterminator.
nej men det är ju som sagt inte en "riktig" missile laucnher du har använt, och om du fick med den i boxen varför inte?
Tre anledningar faktiskt:XecrNist skrev:nej men det är ju som sagt inte en "riktig" missile laucnher du har använt, och om du fick med den i boxen varför inte?
1) Orginalarn faller mig inte i smaken.
2) Jag vill kunna byta vapen. (Magnetad arm)
3) Jag har en fabless för Predator-filmerna
Tackar, du är nog den första som gillar huvudena, förutom jag själv dåsimonh skrev:sexigt värre, gillar huvudkonverteringarna på termosarna till vänster!
ja om du skulle någon tyranid spelare med gamla modeller så får du i all fall möta the ultimate prey, dom är sjukt lika xenomorphs från alien-filmerna
Aaaaj, mina axlar. Jaja, fick tummen ur och fick ihop denna månadens bidrag tillslut.
Postade en Rhino för några veckor sen, den tillsammans med dessa två Dreads samt ett överskott från förra månaden får mig över månadens mål. Dock målade jag bara 340p totalt. Men om jag minns våra regler rätt så kunde man tillgodoräkna sig överskott. Annars skulle man ju bli skyldig dom sista månaderna, hur man än gjorde, ifall man varit effektiv och målat klart i förtid.
Siege Dread

EA = 135p
Ironclad Dread

Heavy Flamer = 145p
Postade en Rhino för några veckor sen, den tillsammans med dessa två Dreads samt ett överskott från förra månaden får mig över månadens mål. Dock målade jag bara 340p totalt. Men om jag minns våra regler rätt så kunde man tillgodoräkna sig överskott. Annars skulle man ju bli skyldig dom sista månaderna, hur man än gjorde, ifall man varit effektiv och målat klart i förtid.
Siege Dread

EA = 135p
Ironclad Dread

Heavy Flamer = 145p
-
Gonka Koff
Jag tycker verkligen att det är heltuffa Space Marines du har! Väldigt snyggt!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Tackar och bockarGonka Koff skrev:Jag tycker verkligen att det är heltuffa Space Marines du har! Väldigt snyggt!