Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
En Grey Hunter har detaljer kvar, sen är det frågan om man ens ska försöka börja på den nya trollisen...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Så modeller som inte har tillräckligt fin highlighting (eller vad man nu tolkar touchup som) går inte att spela med?Rofugos skrev:Jag har idag fixat touchups på mer eller mindre hela min arme till Umeå, så nu skall den iallafall vara spelbar...
- speedfreek
- Jimmy Johansson
I mitt fall var det mycket värre än saknade highlights... Men visst touchups var nog lite missvisandeevr skrev:Så modeller som inte har tillräckligt fin highlighting (eller vad man nu tolkar touchup som) går inte att spela med?Rofugos skrev:Jag har idag fixat touchups på mer eller mindre hela min arme till Umeå, så nu skall den iallafall vara spelbar...
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
Vagn 42, the partywagon of doom.
Är nu vid medvetande när jag hoppar på i Gävle vid halv elva?
Är nu vid medvetande när jag hoppar på i Gävle vid halv elva?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
more pics less prat =)
'vad har jag målat idag' ... inte 'berätta vad jag målade idag' =))
'vad har jag målat idag' ... inte 'berätta vad jag målade idag' =))
- black templars @ time of ending -
Börjat knåpa på tre jetbikes.
Edit: Köpte en låda shining spears och fick med GWs nya bike-baser, det förvånade mig.
Edit: Köpte en låda shining spears och fick med GWs nya bike-baser, det förvånade mig.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Turnering imorn... stressmålat 5 Sanguary Guards och Sanguinor... varför blir det alltid så här 
Sanguinor blev faktiskt helt ok, men så är det en sjukt snygg modell att jobba med.
Sanguinor blev faktiskt helt ok, men så är det en sjukt snygg modell att jobba med.
Alexander Merinen
Sådär ja. Då blev mina första BA klara.
Är helnöjd med resultatet då det är 2a ggn jag målar en space marine. Har målat 1st Tactical Marine tidigare som Ultramarine.
Det blev en Terminator squad som fick lite färg på sig i helgen.
Jag grundade med Army Painters Dragon Red. Sedan använders: Bleached bone, Burnished Gold, Citadel Black Foundation, Camo Green, Boltgun metal. Sedan använde jag Mechrite Red för o städa upp missar med färger osv. Avslutningsvis körde jag en wash med Gryphonne Wash.
Dragon Red gav mig EXAKT den röda färgen jag ville ha.
Baserna är ej klara ännu så ignorera det röda där.
Jag vet att Storm Bolternas vapen ej är uppborrade. Detta får bli ett senare projekt.
Säg vad ni tycker.

Är helnöjd med resultatet då det är 2a ggn jag målar en space marine. Har målat 1st Tactical Marine tidigare som Ultramarine.
Det blev en Terminator squad som fick lite färg på sig i helgen.
Jag grundade med Army Painters Dragon Red. Sedan använders: Bleached bone, Burnished Gold, Citadel Black Foundation, Camo Green, Boltgun metal. Sedan använde jag Mechrite Red för o städa upp missar med färger osv. Avslutningsvis körde jag en wash med Gryphonne Wash.
Dragon Red gav mig EXAKT den röda färgen jag ville ha.
Baserna är ej klara ännu så ignorera det röda där.
Jag vet att Storm Bolternas vapen ej är uppborrade. Detta får bli ett senare projekt.
Säg vad ni tycker.

Blood Angels - Angels Encarmine 1750p
- speedfreek
Håller med. Riktigt snygg "rätt" röd.