Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
De här begagnade rhinosarna har färg-strippats med grönsåpa (enligt tips på detta forum, funkar finemang) och försetts med betydligt fler vassa taggar än de ursprungliga ägarna fann nödvändigt. Nu skall de få ett nytt liv transportera runt min nya World Eaters-armé.
Senast redigerad av 1 Youndi, redigerad totalt 27 gånger.
Photobucket har tagit bort delning av bilder (om man inte betalar massa pengar) så vi kan inte se dina rhinos.Youndi skrev:De här begagnade rhinosarna har färg-strippats med grönsåpa (enligt tips på detta forum, funkar finemang) och försetts med betydligt fler vassa taggar än de ursprungliga ägarna fann nödvändigt. Nu skall de få ett nytt liv transportera runt min nya World Eaters-armé.
Prövar imgur:Bengt skrev:Photobucket har tagit bort delning av bilder (om man inte betalar massa pengar) så vi kan inte se dina rhinos.Youndi skrev:De här begagnade rhinosarna har färg-strippats med grönsåpa (enligt tips på detta forum, funkar finemang) och försetts med betydligt fler vassa taggar än de ursprungliga ägarna fann nödvändigt. Nu skall de få ett nytt liv transportera runt min nya World Eaters-armé.
Broodlord med kompisar!
-
Köpte 5 stycken billiga snap-fit cadians för att bara smeta loss på och öva lite. Här är min andra figur på 10 år.
Gillar färgschemat!
- NilssonHarHund
Påminner om 80-talet då IG var spejsigare. Det är plus i min bok.Grudge skrev:Gillar färgschemat!
-
Håller med!NilssonHarHund skrev:Påminner om 80-talet då IG var spejsigare. Det är plus i min bok.Grudge skrev:Gillar färgschemat!
Gillade när de hade lite "cyber-look". Nu känns de mer som "modernt krig".
Färgerna funkar skitbra för att lyfta fram cyber-känslan!
Människomat, till exempel spannmål.
- Knaperstekt
Nu var det ju faktiskt igår jag målade.
Inte helt bekväm att måla Space Marines, men jag det kändes helt ok För GW's chaptermålartävling.
Inte helt bekväm att måla Space Marines, men jag det kändes helt ok För GW's chaptermålartävling.
Hobby resolution 2018: +++Måla två knights och ställa upp på Armies on Parade+++